lurkat länge nog nu...

:pannkyss :D

Gå vidare på sh nu eller ska detta bli en sticky :D :D :tungan

//Robin

Jag tycker den här tråden är helt värd en sticky! :yoparty

Nej, men jag läser jätte mycket trådar bara det att jag sällan har något att säga som inte redan är sagt...

eller så kan jag inte svaret och är bara nyfiken på vad alla andra säger och lägger det på minnet ifall jag skulle få samma problem nån gång :tummenupp Men ni lär väl se en kråka från mig då och då iaf.

Tackar, jag är rätt stolt över honom :) Seså fixa en avatar du också nu va :tummenupp

Vet inte vad man ska ha för nått, det man sätter upp som ava spelar stor roll i hur jag uppfattas som person (så är det) tänkte att det kanske är bäst att skita i det just därför ;) om jag ändå inte hittar något snyggt.

Vet inte vad man ska ha för nått, det man sätter upp som ava spelar stor roll i hur jag uppfattas som person (så är det) tänkte att det kanske är bäst att skita i det just därför ;) om jag ändå inte hittar något snyggt.

Hehe gör som dom andra: Ta en bild på din motorcykel eller när du gör ett knäskrap eller när du stegrar (en sammanfattning av de vanligaste avatarerna här på sporthoj) :tungan

Hehe gör som dom andra: Ta en bild på din motorcykel eller när du gör ett knäskrap eller när du stegrar (en sammanfattning av de vanligaste avatarerna här på sporthoj) :tungan

Eller så kör jag din grejj med nått coolt tecknat som jag glor på ;)

Nä, men en bild på hojjen ska man väl fixa ändå till garaget, men det lär ju dröjja ett tag till då jag ska pyssla lite med den. Sen är det ju trist att falla in bland mängden ;) Så får hitta på något annat när jag lyckas få mitt lata arsle att göra det

Last edited:
Huurru Probotector! Var kommer versen ifrån? Äre hemlit?

Varför inte ett piano:D Eller en tvärflöjt:)

Last edited:
Eller så kör jag din grejj med nått coolt tecknat som jag glor på ;)

Nä, men en bild på hojjen ska man väl fixa ändå till garaget, men det lär ju dröjja ett tag till då jag ska pyssla lite med den. Sen är det ju trist att falla in bland mängden ;) Så får hitta på något annat när jag lyckas få mitt lata arsle att göra det

Kör på, vi är inte så många som har tecknade avatarer :tummenupp

Huurru Probotector! Var kommer versen ifrån? Äre hemlit?

Nej då, ingen hemlighet, den kommer ifrån en låt som heter Mr Cool med Snook :yoparty Tänkte ta hela versen men det skulle då bli en lite lång signatur :)

Danke! Haft kul hittils :D
i like it. Vad heter du förresten? fet översättning
El-sladden ;) . Elvira -> Vira =Wire, Wire = Sladd - El-sladd - Sladden. XD
- kanske borde kalla mig för det istället :näsblod

Kör på, vi är inte så många som har tecknade avatarer :tummenupp
Får hitta på nått sånt då :D hittat lite grejjer, men inget som känns helt klockrent.

Du är riktigt allmänbildad du ju ;)

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...