lurkat länge nog nu...

Ska hålla dig uppdaterad. det blir banåkning i vår. :tummenupp

Man får hålla tummarna på en fin vår nästa år! Men jag är pessimist när det gäller vädret, finns inget värre en svensk vår - iaf inte i stockholm. Snö och slask, och regn och salt, och temperaturen är lika lynnig som politiker. Men hoppet är det sista som överger människan. Blir nog lite annan åkning för mig i vår, men nån gång i livet testar man väl bana också - man ska inte snöa in sig på nått, man ska testa allt som är värt att testas :D

Hej o välkommen till sveriges :1pajas galnaste forum för sporthojare och likasinnade:hojsmilie. Hoppas att du kommer att trivas här hos oss:krama :D .

Phogelbice! :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :Bugar :tummenupp .

Hej o välkommen till sveriges :1pajas galnaste forum för sporthojare och likasinnade:hojsmilie. Hoppas att du kommer att trivas här hos oss:krama :D .

Tackar så mycket! :D Galet låter bra, hojar ännu bättre - combination of them two = sveriges roligaste dårhus åker runt på våra vägar =D

Välkommen

Mitt namn kan du ju googla se om du hittar nån underliggande mening..! :tungan

Jag googlar i mitt inre *startar igång associations motorerna*

Phogelbice = Vitt, Löst, kladdigt, kan hamna vart som helst... =O jag börjar få helt andra associationer!

Som.... Vit färg t.ex ;)

You're a wise man...

Men om man vill vara lite diskret och slippa dra en lögn som "Jag tycker papperskassar är hett!" ?

doggystyle!! :yoparty Man slipper titta på varann plus att man kan kolla på TV samtidigt.

Du kommer inte undan!!!!!11

Välkommen förresten :)

Last edited:
doggystyle!! :yoparty Man slipper titta på varann plus att man kan kolla på TV samtidigt.

Du kommer inte undan!!!!!11

Välkommen förresten :)

Blargh!

Jag skulle kunna måla upp ett väldigt avtändande scenario, men med tanke på att jag vill hålla den goda stämningen uppe lät jag bli.

You win :klappar

Härligt med fler brudar på SH :D
När du börjar med sprothoj så börja inte ligga det första du gör, du kommer kÖrA iHjÄl DiG dIrEkT!!!

l
l
l
l
l
l
l
l
l
v
Menade ligga i kurvorna självklart :P

Jag vann vadet med mig själv! Över 1500 läsningar och 32 svar.. måste vara en ny tjej. =)

Välkommen!

Härligt med fler brudar på SH :D
När du börjar med sprothoj så börja inte ligga det första du gör, du kommer kÖrA iHjÄl DiG dIrEkT!!!

l
l
l
l
l
l
l
l
l
v
Menade ligga i kurvorna självklart :P

Haha! Lugnt. Jag vet mina egna begränsningar, man ska testa saker men bara så mycket man själv klarar av, jag leker i livet men inte med livet - det vill jag ha kvar!

|
|
|
v

Jaha! då tar jag tillbaka allt! =O I'm Invincible! :yoparty

Jag vann vadet med mig själv! Över 1500 läsningar och 32 svar.. måste vara en ny tjej. =)

Välkommen!

Tackar! Funderade på det själv, vad anledningen till all respons var men slår aldrig vad om något jag inte är säker på ;)

Som med hg pris på godis, slår alltid vad om vad priset på påsen ska bli - är helt säker på att jag har rätt - har alltid fel.

Man får hålla tummarna på en fin vår nästa år! Men jag är pessimist när det gäller vädret, finns inget värre en svensk vår - iaf inte i stockholm. Snö och slask, och regn och salt, och temperaturen är lika lynnig som politiker. Men hoppet är det sista som överger människan. Blir nog lite annan åkning för mig i vår, men nån gång i livet testar man väl bana också - man ska inte snöa in sig på nått, man ska testa allt som är värt att testas :D

Alla säger att man lär sig grymt mycket av att köra bana t ex bk-kurs. Alltså inte tävling. Ta det när du känner dig bekväm.

//Dafe

Alla säger att man lär sig grymt mycket av att köra bana t ex bk-kurs. Alltså inte tävling. Ta det när du känner dig bekväm.

//Dafe

ja, men det tror jag nog på =) Kan nog vara väldigt lärorikt så länge man tar det i sin egen takt och inte försöker räjsa med de andra dårarna ;)

Hej och välkommen!
Önskar en gammal farbror som själv är tämligen ny här. Vilket kanske mitt nick vittnar om (att jag är gammal alltså). Men vad mitt riktiga namn betyder vete f-n. Kanske ska fråga en viss herr Sauk... Förmodligen inget särskilt smickrande...

Ooops! Läste bara första sidan. Borde ha fattat att det var fler, du är chey jöööö:tummenupp

Hej och välkommen. Att köra bana är så j...... kul och lärorikt. Sexistisk kan det bli ibland, kul att tjejer vågar regga sej här

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman