jag har handlat hem ett yoshi slipon o jag hade visst fel adress på mitt ebay konto pga att jag flytta för ett tag sen och glömt byta adress.men när jag köpte hem produkten så såg jag självklart att det va fel adress o sen skicka jag mail via ebay till säljaren att han hade fel adress till mig på grund av att jag glömt byta adress. så skrev jag självklart den nya men han svara bara shippeng adress o den gamla adressen igen. sen har jag skickat mail om han kunde skriva ner priset men det svarar han inte på.inte heller när jag skriver att han ska skicka ett mail att han mottagit min nya adress så jag vet det.
företaget heter flyincycle han har 100% omdömen o funnits sen 2008 tror jag det va.nån som har handlat av dom tidigare? känns lite som jag blivit blåst! därimot står det att den e dilivered 26-1-2012 i statusen o att den ska va framme till 8-13 februari 2012.nån som har haft samma problem att dom inte svarar men endå fått sin produkt?
företaget heter flyincycle han har 100% omdömen o funnits sen 2008 tror jag det va.nån som har handlat av dom tidigare? känns lite som jag blivit blåst! därimot står det att den e dilivered 26-1-2012 i statusen o att den ska va framme till 8-13 februari 2012.nån som har haft samma problem att dom inte svarar men endå fått sin produkt?