Lurad av kameraexperten.

Om du som startade tråden har köpt ditt ps3 med ditt kort kan du ev få dina pengar tillbaka om du gör en kortreklamation. Om du har gjort en direktbetalning via nätet är du rökt.[/QUOTE]

Jag har gjort en kortreklamation på banken, polisanmälan och även makulerat orden hos Kameraexperten, Det finns inte så mycket mer jag kan göra(lagligt:rolleyes: )

Jag har försökt hela veckan att nå killen på den nummer utan att lyckas o han bor några mil härifrån också, men jag åker förbi när det är mc-mässan o se om han är hemma:D

Passa på att käka mexikanskt innan, med mycket bönor och massvis med chili. Sen kan du blästra dörren eller nåt. :arsele

Last edited:
Om du som startade tråden har köpt ditt ps3 med ditt kort kan du ev få dina pengar tillbaka om du gör en kortreklamation. Om du har gjort en direktbetalning via nätet är du rökt.

Jag har gjort en kortreklamation på banken, polisanmälan och även makulerat orden hos Kameraexperten, Det finns inte så mycket mer jag kan göra(lagligt:rolleyes: )[/QUOTE]

Hur betalade du ditt ps3? uppgav du ditt kortnr och sen drog kameraexperten pengar på ditt konto eller betalade du varan med din internetdosa?

Kan ju bara hoppas att dom ansvariga får diarré resten av livet:mad:
Fy fan för att lura folk så där.....

Jag har gjort en kortreklamation på banken, polisanmälan och även makulerat orden hos Kameraexperten, Det finns inte så mycket mer jag kan göra(lagligt:rolleyes: )

Hur betalade du ditt ps3? uppgav du ditt kortnr och sen drog kameraexperten pengar på ditt konto eller betalade du varan med din internetdosa?[/QUOTE]

Själv betalade jag med internetdosan.

Hur betalade du ditt ps3? uppgav du ditt kortnr och sen drog kameraexperten pengar på ditt konto eller betalade du varan med din internetdosa?[/QUOTE]

Jag uppgav mitt kortnr, Då jag har gjort så förr när jag köpt på nätet och det har gått bra fram till nu så trodde jag att det skulle gå nu med:gnissla , men som sagt man lär sig:3freak

Hur betalade du ditt ps3? uppgav du ditt kortnr och sen drog kameraexperten pengar på ditt konto eller betalade du varan med din internetdosa?

Jag uppgav mitt kortnr, Då jag har gjort så förr när jag köpt på nätet och det har gått bra fram till nu så trodde jag att det skulle gå nu med:gnissla , men som sagt man lär sig:3freak[/QUOTE]

Du kommer troligen få tillbaka dina pengar eftersom du inte gjorde en direktbetalning med en internetdosa utan gjorde ett kortköp. Se till att du signerar alla bilagor och bifoga precis allt som du har fått av kameraexperten i din kortreklamation.

Caddick: Du kommer förmodligen inte få tillbaka några pengar eftersom du gjorde en direktbetalning med din internetdosa. Du kommer istället att få en fodran i konkursboet men chanserna att få tillbaka sina pengar där är väldigt små.

Till alla som köper grejer på internet: gör ALDRIG en direktbetalningar med din internetdosa eftersom då kan du inte göra en kortreklamation och banken kan inte ta tillbaka dina pengar från företaget. Köp grejer med ditt kontokort istället, risken för att det ska bli kapat är ganska liten och om det skulle bli det så gör du bara en kortreklamation och banken ersätter de varor som har köpts på ditt kort.

Oj, där tänkte jag shoppa TV ifrån.
Vad skönt att man hyrde släp och tjackade TVn i vanlig butik istället för att bli blåst på massa pengar.
Jädra osis ni som blivit lurade på pengar.

Varför betalar ni innan ni har varan?
Den nya genarationen? ref. Valmers

Har själv köpt av 100talet internetshopar med kort.
Säkert med kortreklamation som nämnts.

Postförskott kostar oftast hundringen extra och man kan ändå få en tegelsten.:tungan

Jeehaa! :hoppa tittade å kontot idag och döm om min förvåning när jag ser att det har kommit in pengar från kameraexperten tack vare kortreklamationen jag gjorde i min bank:banana :banana så nu är det bara att börja storhandla på nätet igen:hihi . Någon annan som fått tillbaka sina pengar?

Back