Lundgrens CRM projekt

Bygget har fått fart nu (Inga bilder än dock, kanske ikväll men ni vet ju hur det blivit tidigare så lita inte på det :rolleyes:)

Bakskärmens grund är skapad, samma design som förut men omgjord lite så den ligger snyggare vid sadeln, lite mera crosstuk men inte som jag hade velat från början. Men tiden och orken räcker inte till, delar börjar rulla in i rasande takt till 500:an så jag vill börja med den nu.

Så nu vet ni läget lite. Som sagt. Kanske kommer en bild ikväll. :)

Dragningen av ljuddämparen är omgjord dessutom.

Jahopp gick ju åt helvete då. Missade en sak på mallen innan jag plastade så den torkade i fel läge och blev nu helt obrukbar. :huvet

Men frukta icke. Lösning på gång. Men tar lite längre tid.

de va någon som va lite bitter igår:D

Bifogat

• Emolundgren.jpg
    Emolundgren.jpg
    87.6 KB · Visningar: 167
Jobbigt läge nu med snön. Men har samlat mina tankar lite och en stor överaskning kommer nån gång får jag väl skriva då det aldrig stämt förut. :rolleyes:

:D Så illa har det inte blivit än. :tungan

jo de tror jag:D du börjar ju prata om cren:tungan det måste betyda att du har lämnat crmen bakom dej. och bilder på en färdig crm har vi inte sett, inte ens på en sketen uppdate efter stenåldern. det måste betyda att du har dumpat den:tummenupp

jo de tror jag:D du börjar ju prata om cren:tungan det måste betyda att du har lämnat crmen bakom dej. och bilder på en färdig crm har vi inte sett, inte ens på en sketen uppdate efter stenåldern. det måste betyda att du har dumpat den:tummenupp
Man vet aldrig....

Jag kan uppdatera er med att på Måndag så kommer iaf en av delarna jag väntar på. På Måndag kommer även ett stor avslöjande om vad som kommer hända med CRM:en min. Så på Måndag alltså. Med högsta garanti denna gången. :fakta

Jag kan uppdatera er med att på Måndag så kommer iaf en av delarna jag väntar på. På Måndag kommer även ett stor avslöjande om vad som kommer hända med CRM:en min. Så på Måndag alltså. Med högsta garanti denna gången. :fakta

jag litar inte på dej längre. du har säkert bara ljugit om allting. du har dumpat skiten. erkänn nu.

Galen? Storhetsvansinne :P
Så, kom igen nu... berätta allt nu! Sluta hemla dig! :tuttar

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey