Lunda 5/10 ???

Kommer KANSKE som de ser ut nu *hoppas* Isf kan jag ta din moppe i bilen Anders :) Min ska ju också få åka bil dit.

Nisse Järnet skrev:
Kommer KANSKE som de ser ut nu *hoppas* Isf kan jag ta din moppe i bilen Anders :) Min ska ju också få åka bil dit.

Jag tänkte slanga runt lite i stan annars..... om du har lust att haka. Pallar titta på raktfram racing :confused:

TomK skrev:
Men i tråden sägs inget om Lunda och alla race (som jag vet) har hittills gått på Tierp. Samling i Örbyhus i alla fall.

Zeal ska vi inte lita på, han är lite snurrig vet du... :)

Tom ! jag e sjuuuk.. så lita inte på mej just nu.. *s*
näh, vet som sagt inte ifall det blir lunda men risken finns väl ändå?

/z

RoLLER skrev:
Jag tänkte slanga runt lite i stan annars..... om du har lust att haka. Pallar titta på raktfram racing :confused:
Men hänger jag på då? =/ Mos i maskin finns ju inte i DT:n...Sen skulle dom väl inte va på Lunda, utan på Tierp? :confused:

BLIR DET NÅTT LUNDA IMORGON ELLER?? :confused: :confused: :confused: :confused: :confused:

Stannar folket i stan? Nån som kommer vara vid Väsby? What THA FUCK! :mad:

Mina planer är åt Lunda-hållet i alla fall, men så kommer jag med bil :) Möjligen att det följer med en riktig kanonåkare med gixxer i bilen, så får ni se på slanga :D

Bikerbitch skrev:
Någon som åker bil till Lunda på söndag tro?

Jag tar bilen det är bara att lasta in hojen....
Sen kan vi segla till Thailand i min båt gjord av tusenlappar. :D

Bifogat

• fet cheva.jpg
    fet cheva.jpg
    25.2 KB · Visningar: 189
Äh, käkade frukost tidigt, men somnade i soffan :rolleyes: och nu ändrar jag väl planerna för e.m. istället...

det var inget på Lunda sen, 4-5 snubbar på streetfighter åkte runt på bakhjulet i låg fart och gjorde 12or o sånt, antar att alla åkte till Tierp sen iaf, för vädret var det inget fel på.

Silwer skrev:
det var inget på Lunda sen, 4-5 snubbar på streetfighter åkte runt på bakhjulet i låg fart och gjorde 12or o sånt, antar att alla åkte till Tierp sen iaf, för vädret var det inget fel på.
Ja va ju där :brynad

en 12 hur ser den ut?

Det var tur att man for åt ett annat håll då.

Bifogat

• silja lite.jpg
    silja lite.jpg
    71.8 KB · Visningar: 144
Re: en 12 hur ser den ut?

redbird skrev:
Det var tur att man for åt ett annat håll då.

öh, ja de körde alltså i 20-40 knyck på slangen med kraftigt nerdrevade hojar och slog i nån stålplatta bakom bakljuset gång på gång, 12 efter att hojarna står rakt upp..

RoLLER skrev:

Jag mötte Lassie på hamngatan på väg från Nybroviken. Dock väldigt o-stuntande för tillfället trots jag just hade noterat en graciös kvinnlig varelse på trottoaren som såg väldigt hoj-intresserad ut.

Bilder

Lite blandat från Lunda
IMG_2368.sized.jpg

IMG_2369.sized.jpg

IMG_2373.sized.jpg

IMG_2374.sized.jpg

Bränna gummi:
IMG_2378.sized.jpg

och resultatet på sin egen bil:
IMG_2384.sized.jpg

Halvslut däck:
IMG_2398.sized.jpg

Nya GR-leksaken vid McD Svea:
IMG_2406.sized.jpg

Last edited:
Tack för igår alla som hängde med. Lite väl mycket transportsträcka med Duken fram och tillbaka från Stockholm.. (Beno hade det ännu värre :rolleyes: )

Inga vurpor den här gången :tummenupp Största skadan var Beno:s pungsmäll mot tanken.

På återseende,

//J

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma