Lunda 5/10 ???

Ny väderprognos:

Söndag:

Uppehåll och efterhand minskad molnighet

(Lördag: Mulet och regn)

Jag hakar.... Tror jag ska prova att knäskrapa med skjuts. Är det nån som gjort det? Finns det nån som har dåliga erfarenheter av ett sånt projekt?

Det är juh Uppsala OPEN på lördag!!! glöm inte det!! det verkar bli en Supermotard stege också, om det är nån som är sugen.

Last edited:
Följer gärna med vid fint väder...
Skulle vara kul att leka av sig lite innan det är dax att ställa av min buse.... Nu får vi bara hoppas att vädergudarna är med oss...

Jag följer med på söndag :tummenupp

Om du Mr J åker från Tyresö vid åttatiden och jag kvart i tio så ses vi vid Mcd samtidigt vid tio :D

ZX9R-98 skrev:
Jag följer med på söndag :tummenupp

Om du Mr J åker från Tyresö vid åttatiden och jag kvart i tio så ses vi vid Mcd samtidigt vid tio :D

Glömde säga att inte riktigt alla är välkomna :FU

Förresten... har du lyckats få upp hojjen på bakhjulet ännu? :slicka

(ring mig så tar vi sällskap!)

Robban W skrev:
Jag hakar.... Tror jag ska prova att knäskrapa med skjuts. Är det nån som gjort det? Finns det nån som har dåliga erfarenheter av ett sånt projekt?

Det kommer bli intressant att se... skulle inte vilja sitta bakom. Dels lär det luta rätt ordentligt men framförallt: hur håller man i sig? :confused:

Men låt inte mig hindra dig. Utmaningar är till för att övervinnas! Själv ska jag besegra tvåan.

Stockel skrev:
Det kommer bli intressant att se... skulle inte vilja sitta bakom. Dels lär det luta rätt ordentligt men framförallt: hur håller man i sig? :confused:

Men låt inte mig hindra dig. Utmaningar är till för att övervinnas! Själv ska jag besegra tvåan.
Ni kommer att vara verkstädernas kelgrisar i vinter med era rasade kopplingar, växelådor och packboxbyten. :skrämd

Sweedo skrev:
Ni kommer att vara verkstädernas kelgrisar i vinter med era rasade kopplingar, växelådor och packboxbyten. :skrämd

Kan bara hålla med RoLLER: man VET att packboxar, låda och annat kommer paja men det är faan värt det!!!

Varför skulle man ha just hojåkning som hobby... finns det verkligen inget billigare som är lika kul...?

Stockel skrev:
Kan bara hålla med RoLLER: man VET att packboxar, låda och annat kommer paja men det är faan värt det!!!

Varför skulle man ha just hojåkning som hobby... finns det verkligen inget billigare som är lika kul...?
NEJ!!! :fakta

Ser ut att vara okej väder på söndagen. hur länge tänker ni hålla till vid lunda tro?
Samling redan klockan 10? 'gaaaaaaaaah' Är ni morgonpigga eller?

Bikerbitch skrev:
Ser ut att vara okej väder på söndagen. hur länge tänker ni hålla till vid lunda tro?
Samling redan klockan 10? 'gaaaaaaaaah' Är ni morgonpigga eller?

Nä, man får prioritera. :tummenupp

Stockel skrev:

Haha nu har jag hittat ett offer! Men jag ska nog prova projektet på den goda sidan av stan. Så inge Lunda för mig.
:crash

Här är ett kraftprov av mcbudet. Soppatorsk 2:a gången på samma dag ta tag här bak säger comi
hastighet 80-90 km/h :bow

Bifogat

• freddie vs carlo.jpg
    freddie vs carlo.jpg
    18.8 KB · Visningar: 146
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...