stordrulen
Inte feg,aldrig klotat = Duktig ?
Misströsta inte.
Jag känner en som lyckades bli karl utan att göra lumpen.........Tror jag.
Jag känner en som lyckades bli karl utan att göra lumpen.........Tror jag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Aha, lite före mig då. Jag fick nöja mig med att skjuta ksp i tunnlarna inne i sthlm men det var rätt kul det oxåValen skrev:90-91. Gjorde faktiskt rep -95 oxå. Var du oxå ordonnans?
newstead skrev:Aha, lite före mig då. Jag fick nöja mig med att skjuta ksp i tunnlarna inne i sthlm men det var rätt kul det oxå![]()
oooppss! men det är ingen idé nån försöker pressa mig.. jag kommer inte ihåg nåntingdrovy skrev:pssst hemlit jue..!![]()
newstead skrev:oooppss! men det är ingen idé nån försöker pressa mig.. jag kommer inte ihåg nånting![]()
Instämmer där! Dock är de M16karbiner man får testskjuta med i lumpen ofta från en sk. Utländsk vapensats. En låda innehållande M16 och AK47, dessa "satser" finns givetvis bara i begränsad mängd, det får följden att vapnen åker land och rike runt för att provskjutas på div. förband. Detta gör att bössorna slits rätt hårt, vilket gör att M16upplevelsen blir än mer smolkad.Werzion skrev:vapnet på bilden är en M16 och är fan det sämsta vapnet jag skjutit med, så jävla plastigt, man både hörde och kände hur fjädern skrapade emot plasten, det "jammade" till och från samt alla delar satt mer eller mindre löst... otroligt...
KlotErik skrev:Instämmer där! Dock är de M16karbiner man får testskjuta med i lumpen ofta från en sk. Utländsk vapensats. En låda innehållande M16 och AK47, dessa "satser" finns givetvis bara i begränsad mängd, det får följden att vapnen åker land och rike runt för att provskjutas på div. förband. Detta gör att bössorna slits rätt hårt, vilket gör att M16upplevelsen blir än mer smolkad.![]()
Oddjob skrev:Jag kom precis hem och såg ett brev från pliktverket.
VAFAAAN, innan mönstringen var det saksamma om jag
blev antagen eller inte, men när jag nu blev preliminärt inskriven
på MC-ordonnans i första hand, Trafikman i andra och bilförare i tredje.
Då hade jag hoppats på att få göra det också.
Men nähä det fick man tydligen inte.
hittills har jag lyckats verka övertygande varenda gång den lede fi kommit och försökt pressa mig på information... det händer lite titt som tättdrovy skrev:hahaha illa,
bara "fienden från öst" tror på dig sen när de kommer och frågar så![]()
åååhååååLinusp3 skrev:Ack ljuva minnen. Dethär gjorde jag i 15 månader...
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |