Luleå > Göteborg - Transport ???

Gurra

Jag rullar ...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
BMW M3 -03
Har hittat en minicross i Luleå som jag vill ha transporterad mellan ovan
städer, nu är det så att BUSSGODS vill ha 4.700:- (???????)
för transporten ...

Någon som har tips på billigare sätt att få hit den ?

/Gurra

Gurra skrev:
Har hittat en minicross i Luleå som jag vill ha transporterad mellan ovan
städer, nu är det så att BUSSGODS vill ha 4.700:- (???????)
för transporten ...

Någon som har tips på billigare sätt att få hit den ?

/Gurra

Köp en hoj närmre dig som du kan kolla på. Lätt att få något skit om man inte själv kan provköra och klämma och känna.

Du har en del att välja på i dina krokar
http://www.blocket.se/search?sortPris=1&q=minicross&caller=hll_s&l=0&city=0&category=0&where=2

WestW skrev:
Köp en hoj närmre dig som du kan kolla på. Lätt att få något skit om man inte själv kan provköra och klämma och känna.

Du har en del att välja på i dina krokar
http://www.blocket.se/search?sortPris=1&q=minicross&caller=hll_s&l=0&city=0&category=0&where=2

Hojen är en sån som jag vill ha och den är NY ! Hur den är vet jag redan ...

Priset är dessutom nästan 50% billigare än vad man får dom för i GBG !!

chili skrev:
Möbelexpressen i Vänersborg (iofs 8 mil norr om Göteborg) har mycket gott ryckte om sig att transportera hojar till och från norrland. Kolla in denna länken, det är fler som rekommenderar......

http://www.hojtorget.nu/forum/s..........

Dom kör inga transporter från norr om S-holm/Uppsala enl damen jag snacka med nyss :(

Tack ändå !

Fler förslag ...

Vet inte om Hit & Dit finns kvar men sök på Eniro, dom finns antingen i Piteå eller Luleå och det brukar gå få dom att slänga in grejer när dom ändå kör söderut har jag hört.

Guldstadens frakt i skellefteå kör ofta söderut och dom kan du nog ordna lämpligt pris hos.

Ska kolla med en kompis på jobbet om inte hans bror är på väg söderut snart så kanske han kan putta in en hoj i bagaget på bilen återkommer efter 24.00!

Ring bussgods igen. Vet att man ofta får olika pris beroende på vem man pratar med. Säg inte att det är en cross utan nämn bara mått och vikt på lådan/paketet.

Quest skrev:
Vet inte om Hit & Dit finns kvar men sök på Eniro, dom finns antingen i Piteå eller Luleå och det brukar gå få dom att slänga in grejer när dom ändå kör söderut har jag hört.

Guldstadens frakt i skellefteå kör ofta söderut och dom kan du nog ordna lämpligt pris hos.

Ska kolla med en kompis på jobbet om inte hans bror är på väg söderut snart så kanske han kan putta in en hoj i bagaget på bilen återkommer efter 24.00!

Hade vart bra om du kan kolla iaf :tummenupp

Det var ett bra tag kvar innan han skulle ner tyvärr. Men kolla med små transportfirmor där uppe. Det brukar alltid gå fixa ett bra pris.

Nyheter
Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN