Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Gurra skrev:Har hittat en minicross i Luleå som jag vill ha transporterad mellan ovan
städer, nu är det så att BUSSGODS vill ha 4.700:- (???????)
för transporten ...
Någon som har tips på billigare sätt att få hit den ?
/Gurra
WestW skrev:Köp en hoj närmre dig som du kan kolla på. Lätt att få något skit om man inte själv kan provköra och klämma och känna.
Du har en del att välja på i dina krokar
http://www.blocket.se/search?sortPris=1&q=minicross&caller=hll_s&l=0&city=0&category=0&where=2
chili skrev:Möbelexpressen i Vänersborg (iofs 8 mil norr om Göteborg) har mycket gott ryckte om sig att transportera hojar till och från norrland. Kolla in denna länken, det är fler som rekommenderar......
http://www.hojtorget.nu/forum/s..........
Quest skrev:Vet inte om Hit & Dit finns kvar men sök på Eniro, dom finns antingen i Piteå eller Luleå och det brukar gå få dom att slänga in grejer när dom ändå kör söderut har jag hört.
Guldstadens frakt i skellefteå kör ofta söderut och dom kan du nog ordna lämpligt pris hos.
Ska kolla med en kompis på jobbet om inte hans bror är på väg söderut snart så kanske han kan putta in en hoj i bagaget på bilen återkommer efter 24.00!
Jag känner en som kan fixa det för 10.000:-Gurra skrev:Fler förslag ...
|
|
Mälaren Runt fyller 40 år
Nu på lördagen den 15 augus... |
|
|
Steve Holcombe klar för GGN!
Pressmeddelande 2026-08-10 ... |
|
|
Nya Chief Vintage Sturgis
I samband med 86:e Sturgis ... |