benkar skrev:Bla ska det bli kul tömma fiket på alla goa mackor när vi rullar in ett så här stort gäng!/B
Fika kan vi göra när det regnar. Nu ska vi ju åka hoj. Å mackor är det sista jag behöver 97kg

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
benkar skrev:Bla ska det bli kul tömma fiket på alla goa mackor när vi rullar in ett så här stort gäng!/B
Bikerbitch skrev:Fast att det var en lugnare tur stämde inte riktigt tyckte jag..
Jag åkte i tredje gruppen, farten var alldeles lagom för mig som är nybörjare.redbird skrev:Jo då det var lugnt tempo,tempo kanske var att ta i ,stackars dom som hamna i sista gruppen 3 av norrtäljeborna hamnade där.
(Det var astronomiska väntetider,sas det)
Owe skrev:Jag ställde frågan om gruppindelningen när vi skulle ställa oss bakom tre olika hojar.
Jag fick till svars att alla grupper skulle ha samma tempo, tänkte att det spelar ingen roll vilken grupp man hamnar i då.
Hur kan det då komma sig att vissa körde under hastighetsgränsen, och vissa grupper över.
Varför kunde man inte dela upp grupperna i fart som jag föreslog vid min fråga.
Vissa av oss har redan hunnit klämma ca trehundra aktiva mil på vägen i år.
Jag tror att alla håller med om att man vill liga i sin fart, nybörjare eller van förare.
Det blir roligare för alla om man tycker om tempot .
Må gott alla.
Owe skrev:Jag ställde frågan om gruppindelningen när vi skulle ställa oss bakom tre olika hojar.
Jag fick till svars att alla grupper skulle ha samma tempo, tänkte att det spelar ingen roll vilken grupp man hamnar i då.
Hur kan det då komma sig att vissa körde under hastighetsgränsen, och vissa grupper över.
Varför kunde man inte dela upp grupperna i fart som jag föreslog vid min fråga.
Vissa av oss har redan hunnit klämma ca trehundra aktiva mil på vägen i år.
Jag tror att alla håller med om att man vill liga i sin fart, nybörjare eller van förare.
Det blir roligare för alla om man tycker om tempot .
Må gott alla.
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden