-MLM-
Motardpilot
Jag kommer att bege mig ut imorgon vid lunchtiden med min xr600 och busa lite i pilängen. Kom gärna dit imorgon.. Kommer att vara där även om det småregnar.. 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ööö folk som behöver flytthjälp här vamindraper skrev:vi kommer dit! var så säker. bra, då får brollan träna lite bakhjulskörning med xr:en och jag med spettan, HJÄLP![]()
dyk upp ni andra oxå
//m
Folk som åker Volvo hälsar man inte på av ren princip. FÄ som dessutom har den dåliga smaken att åka rostig 360 hälsar man så-in-i-Hvete INTE pårainman skrev:Såg er allt på stan, whiilade och grejor! FY PÅ ER![]()
Och sen dän där Mario, hälsar inte ens.... fy på han med![]()
Tengil skrev:Tjena!
Såg er åka genom stan ett par gånger...
Tyvärr kunde jag inte åka med er så jag hjälpte Stefan att flytta.
phastasphuk skrev:Hmmmm...konstigt att då tom Stefan hade tid till att titta ut till pilängen och kolla läget och även slå en repa med monsterbritten min.....jaja, är väl en prioriteringsfråga![]()
Du har inte åkt med mig i år...blom skrev:man väljer vilka man vill åka med
nä .. som jag sa man väljer ju liteKyckling skrev:Du har inte åkt med mig i år...![]()
![]()
Tengil skrev:Jag skjutsade hem Blom och sedan åkte jag och hämtade Stefan. Men det det är ju klart att ni inte väntade in mig
![]()
![]()
phastasphuk skrev:Jo, vi väntade så länge att stefan hann dit med sin jättelastbil, men tid till att tom med din polo skulle hinna dit, det hade ingen.![]()
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten
Yamaha Motor Europa NV fil ... |