Lufta SPettan med Er?

Jag kommer att bege mig ut imorgon vid lunchtiden med min xr600 och busa lite i pilängen. Kom gärna dit imorgon.. Kommer att vara där även om det småregnar.. :tuttar

busträning!

vi kommer dit! var så säker. bra, då får brollan träna lite bakhjulskörning med xr:en och jag med spettan, HJÄLP :gnissla
dyk upp ni andra oxå
//m

Det blir skoj det! Ses där. XR äger :fakta

Ja, Supermoto mindraper och phasta är verkligen 3 lysande förebilder för mig och mitt 2 månader gamla körkort. :crash

(Mindrapers lillebrolla med "kryssärren" här)

mindraper skrev:
vi kommer dit! var så säker. bra, då får brollan träna lite bakhjulskörning med xr:en och jag med spettan, HJÄLP :gnissla
dyk upp ni andra oxå
//m
ööö folk som behöver flytthjälp här va

Haha, då var man tebax från Pilängen. Körde mindrapers spetta och Phastas Daytona. Satan vad fort... :squid

rainman skrev:
Såg er allt på stan, whiilade och grejor! FY PÅ ER :fatta!

Och sen dän där Mario, hälsar inte ens.... fy på han med :fatta!
Folk som åker Volvo hälsar man inte på av ren princip. FÄ som dessutom har den dåliga smaken att åka rostig 360 hälsar man så-in-i-Hvete INTE :fakta

Hehe, yamma power återigen. Hur många meter tror ni det skilde mellan min R6a och MIN SPetta från ~70 blås till ~250? Om vi hade gjort det förståss för så fort får man inte åka....

Tjena!
Såg er åka genom stan ett par gånger...
Tyvärr kunde jag inte åka med er så jag hjälpte Stefan att flytta.

Tengil skrev:
Tjena!
Såg er åka genom stan ett par gånger...
Tyvärr kunde jag inte åka med er så jag hjälpte Stefan att flytta.

Hmmmm...konstigt att då tom Stefan hade tid till att titta ut till pilängen och kolla läget och även slå en repa med monsterbritten min.....jaja, är väl en prioriteringsfråga :D

phastasphuk skrev:
Hmmmm...konstigt att då tom Stefan hade tid till att titta ut till pilängen och kolla läget och även slå en repa med monsterbritten min.....jaja, är väl en prioriteringsfråga :D

:mad: Jag skjutsade hem Blom och sedan åkte jag och hämtade Stefan. Men det det är ju klart att ni inte väntade in mig :fatta! :tungan

Tengil skrev:
:mad: Jag skjutsade hem Blom och sedan åkte jag och hämtade Stefan. Men det det är ju klart att ni inte väntade in mig :fatta! :tungan

Jo, vi väntade så länge att stefan hann dit med sin jättelastbil, men tid till att tom med din polo skulle hinna dit, det hade ingen. :D

phastasphuk skrev:
Jo, vi väntade så länge att stefan hann dit med sin jättelastbil, men tid till att tom med din polo skulle hinna dit, det hade ingen. :D

Lupo (ännu mindre)... och förövrigt körde jag Steffos Fårrd!

Nyheter
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!