Luft i Örebro

burner

Ny medlem
Gick med
29 Feb 2004
Hoj
Letar GSXR 1000/750
Åkte runt till 4 st bensinmackar igår och INGEN pumputrustning passade till min cykel. Bromsskivorna är monterade så att det är svårt att komma åt ventilen.

Slutade med att jag fick åka ut till en bekant och pumpa med egen utrustning :3freak

Någon som har samma problem ?

Har varit på mackar där det varit bökigt men fortfarande genomförbart. Däremot har jag haft oturen att efter ett däckbyte fått åka till flera mackar innan jag hittat en som haft "riktig" luft och inte bara sån där bärbar tank som bara duger till att fylla luft men inte "ploppa" däcken på fälgen.

Statoil vid Eurostop funkade bra, t.o.m. att ploppa bakdäcket med. Annars får du väl montera vinklade ventiler :)

burner skrev:
2309264 Ok tack.
Ska prova det nästa gång.

Skulle tro att det funkar på de flesta mackar men har man otur åker man till de tre som det inte funkar på...

Jag gillar OK Västhaga, dels har de slang till luften (i stället för den där handburna skiten) och sen har macken ett bra sortiment på sånt som kan vara bra att ha till bilen/hojen, med andra ord: sånt som fanns på de gamla hederliga mackarna.

erik skrev:
2309988 Skulle tro att det funkar på de flesta mackar men har man otur åker man till de tre som det inte funkar på...

Jag gillar OK Västhaga, dels har de slang till luften (i stället för den där handburna skiten) och sen har macken ett bra sortiment på sånt som kan vara bra att ha till bilen/hojen, med andra ord: sånt som fanns på de gamla hederliga mackarna.
ja det är nog en av de få mackarna som fortfarande är en mack, OK bakom ÖB funkar oxå fint och dom har saker som inte ica har

*/ ?>
Nyheter
Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa

Det händer en hel del när d...

Katalogen börjar ta form!

Stora Motorcykelkatalogen 2...

KTM och Husqvarna återkallelser

Pressreleaser från KTM och ...

Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO

Vulkanen Teide vakar över o...

Äventyr i Algeriet

I januari åker Allt om MC t...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

CIAO ITALIEN!

Pressrelease från KTM: ...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Back