Luciatåg 2009

Vart ett ganska hårt fylleslag igår i och med In Flames så hade mig ingen energi för att ta mig ner till stan! Hoppas ni fick med ngn kamera så man får se er och den fina utstyrseln =)

Jag fick ihop drygt en timme film idag. Ska se om något är användbart så ska jag försöka klippa till en snutt och lägga upp någon dag iaf.
NiklasA filmade ju en del vid GP också, det kan bli kul och se då han är duktig på att både filma och redigera!

Men nu måste jag ÄTA och försöka få upp värmen i mina fingrar.
Tack för idag! Toppenkul grej. Ska bli intressant att se hur stort det blir nästa år. :yoparty

Fan,,va goa ni e,, jag hörde er från min lgh när ni körde på Kungsgatan,,,:tummenupp:tummenupp

Ruskigt skoj detta!
Att man kan ha så roligt utan att lämna 1:ans växel på nästan en timme :D :yoparty

Vilken toppendag det blev! :tummenupp

Fin bild Lilltryne!

Petter, det kan ju inte ta flera dagar att göra en film heller, då har man ju redan glömt bort lucia :tungan

Skitkul :tummenupp :tummenupp
Tog en kort sväng i stan innan jag drog hem...barn vinkade & folk fotade den ensamme galningen :D :D
Även en sväng in på ICA för att handla lite käk gav VISS uppmärksamhet :lol

jag trodde Mark hade paxat att vara lucia, så är det flerastycken som är det.. :va

svincool grej iaf, skulle gärna varit med om det inte vore för att hojen är i 1000 delar.

Blir det inte någon liten tomtekörning till jul då? Eftersom jag missade att se detta så tycker jag att ni borde göra det så julstämningen blir komplett =)

Tack för idag, det var grymt kul!!! :banana (sitter fortfarande och ler lite fånigt..) Å tack hellfireclub för att jag fick åka me dig, ville ju verkligen inte missa detta. :tummenupp
Mark, du valde de bästa vägarna även i år! :yoparty

Nu har jag lite snabbt gjort en teaser från materialet jag filmade idag.
NiklasA ska ta mitt bra material och sitt material och redigera ihop något bättre i dagarna, så tills dess får ni njuta av detta:

[YOUTUBE-ID]cUHGtfjGTo8[/YOUTUBE-ID]

Är för närvarande i sunkkvalitet, men den blir bättre när Youtube gjort sin magi.

Nu har jag lite snabbt gjort en teaser från materialet jag filmade idag.
NiklasA ska ta mitt bra material och sitt material och redigera ihop något bättre i dagarna, så tills dess får ni njuta av detta:

Är för närvarande i sunkkvalitet, men den blir bättre när Youtube gjort sin magi.

Bra jobbat kompis!

Ja tack som fan för en grymt kul dag. Som sagt sällan man haft så kul på ettans växel så länge och utan bus.
Prata lite med en polare som jobbar hos polisen och han va tveksam om lagligheten med Kompassens köpcentrum och va helt säker på att centralstationen är ett BIG NO NO!!!! hahaha men kul hade vi ju och många med och åt oss så.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT