Luciatåg 2009

Majs

Ny medlem
Gick med
12 Jul 2008
Ort
Göteborg
Hoj
Triumph Street Triple -09
Tänkte kolla om de finns intresse att köra ett Luciatåg i år igen? De var ju kul senast :tummenupp

Samling på GP söndagen 13:e dec kl 14:00! Alla lucior o stjärtgossar på hoj välkomna :)
 

Bifogat

  • Lucia 2008.jpg
    Lucia 2008.jpg
    60.4 KB · Visningar: 278
Last edited:

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 990 SMR
Räkna med mig!

Little L har sin hoj i Småland så om någon nisse ( :hihi ) vill skjutsa henne åker hon med. Det blir inte många kilo extra... :hej
 

Bifogat

  • liten gp.jpg
    liten gp.jpg
    110.8 KB · Visningar: 238
Last edited:

Aidet

Gasar tills det rasar
Gick med
12 Mar 2007
Ort
Sävedalen
Hoj
R6-00, M1-03
Ajjemänn, jag hänger på i år igen. Denna gången med riktigt linne och fyra cylindrar :)
 

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 990 SMR
Sjyssta bananer!

Kommer alla att vara lucia i år oxå? :yoparty

Jag samlar ihop en liten lista för oss.

1. Majs
2. Mark - lucia
6. Paser
4. Aidet
5. Gazza
6. Poppler
7. Tomteman
8.
9.
10.

Reserverad plats:
Little L behöver en plats att sitta på. Någon som vill ha med den garanterat snyggaste lucian av oss :tungan
 

Tomteman

The cake is a lie
Gick med
29 Feb 2008
Ort
göteborg
Hoj
KTM 690 -11
får se vad jag hittar kanske blir en kaka eller han me dumstrut på:näsblod
hon kan åka med mig om det skulle vara så får skruva dit pinnarna bara
 

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Ort
Göteborgeeh (Mölndal)
Hoj
MV Agusta Dragster 800
1. Majs
2. Mark - lucia
6. Paser
4. Aidet
5. Gazza
6. Poppler
7. Tomteman
8. Krilllan
9.
10.


Tja, eftersom det inte blir nån hjulaftonstur iår så får det la bli lucia ist då:banana
 

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 990 SMR
Tja, eftersom det inte blir nån hjulaftonstur iår så får det la bli lucia ist då:banana

Var den förra turen en flopp eller behövs Bauens otroliga engagemang för att det ska bli av?

Förra året bumpade han väl den där tråden den 24e från midsommar eller nåt :hihi
 

Majs

Ny medlem
Gick med
12 Jul 2008
Ort
Göteborg
Hoj
Triumph Street Triple -09
Var den förra turen en flopp eller behövs Bauens otroliga engagemang för att det ska bli av?

Förra året bumpade han väl den där tråden den 24e från midsommar eller nåt :hihi

Haha nää de var allt ett gäng tomtar förra året.. men de var ju inte så mkt folk ute på stan så de var inte lika kul som Lucia :) Ser ju ut att bli ett betydligt längre tåg i år än senast.. Kul! :)
 

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Ort
Göteborgeeh (Mölndal)
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Var den förra turen en flopp eller behövs Bauens otroliga engagemang för att det ska bli av?

Förra året bumpade han väl den där tråden den 24e från midsommar eller nåt :hihi

Som jag fick det förklarat för mig så kändes det hela med julaftonbsturen inte lika unikt längre. Förra året va det ett gäng andra figurer ute mer än oss hojåkare, till exempel ett par jetski-åkare i valgraven som hamnade både på gp.se och i pappersupplagan. Vi hamnade "bara" på gp.se:crash
 

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 990 SMR
Haha nää de var allt ett gäng tomtar förra året.. men de var ju inte så mkt folk ute på stan så de var inte lika kul som Lucia :) Ser ju ut att bli ett betydligt längre tåg i år än senast.. Kul! :)

Som jag fick det förklarat för mig så kändes det hela med julaftonbsturen inte lika unikt längre. Förra året va det ett gäng andra figurer ute mer än oss hojåkare, till exempel ett par jetski-åkare i valgraven som hamnade både på gp.se och i pappersupplagan. Vi hamnade "bara" på gp.se:crash

Aah, förstår.

Kan tänka mig att det är ganska tomt på gatorna på själva julafton. På lucia är det verkligt tvärtom. Ibland var det så mycket folk på gatorna att vi fick krypköra fram för att inte åka in i folk som samtidigt var väldigt glada att se oss och försökta flytta på sig så gott som det bara gick på dom smockfulla gatorna.

Kanske kan vi bestämma en tid med gp eller ännu bättre GT. Tror GT/Expressen uppskattar jippot mer. Metro kan väl oxå få komma dåra ;)
 

Kalleman1

Ängel trots allt
Gick med
16 Feb 2008
Ort
Stenungsund
Hoj
Ducce SS-S - 17, Eldstorm -02
1. Majs
2. Mark - lucia
6. Paser
4. Aidet
5. Gazza
6. Poppler
7. Tomteman
8. Krilllan
9. Kalle
10.
 

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 990 SMR
För er som inte har så bra koll på svenska högtider kan jag berätta att det är den 13 december vilket är en söndag i år.

Kanske skulle (du) Majs ta och uppa första inlägget med den infon. Samt tid och plats att träffas på. 12 eller 13 på GP tex?
 

SilverJonten

Ny medlem
Gick med
9 Sep 2007
Ort
GBG
Hoj
KTM690E/SMC, KXR250, Artic Cat 550 / ZR800
Jag samlar ihop en liten lista för oss.

1. Majs
2. Mark - lucia
6. Paser
4. Aidet
5. Gazza
6. Poppler
7. Tomteman
8. Crillan
9. Calle
10. SilverJonten och en riktig princessa/lucia Tindra.

Reserverad plats:
Little L behöver en plats att sitta på. Någon som vill ha med den garanterat snyggaste lucian av oss :tungan
 
Nyheter
Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

Top