Lorenzo Lamas nere på jorden

Lorenzos attityd när han spöade Rossi på samma hoj och på Michelin dessutom var obetalbar.
Jag vill ha honom tillbaks, med guldhjälm klubba och det fåniga leendet

Precis vad jag tänkte skriva. Killen är bara ärlig. Jag tror att de flesta som slagit sig hårt i MotoGP och haft oflyt som han iallafall har tänkt tanken på att sluta.

Lorenzo kommer att bli en ny Rossi:yoparty

Ha ha, knappast..
Han började säsongen bra men nu har det inte gått nåt vidare, han hamnar troligen i ett sattelit team när kontraktet löper ut med yamaha, kan tänka mig att han blir en nakano lr randy som ligger och slåss om åttonde platsen:tummenupp

Ha ha, knappast..
Han började säsongen bra men nu har det inte gått nåt vidare, han hamnar troligen i ett sattelit team när kontraktet löper ut med yamaha, kan tänka mig att han blir en nakano lr randy som ligger och slåss om åttonde platsen:tummenupp

Du menar som Hayden...:tungan

Ha ha, knappast..

Lorenzo är världsmästarmaterial, han har redan bevisat det innan han skadade sig. Säga vad man vill om hans attityd, men han kan köra hoj som få.

Jag tror mer att Lorenzo förmodligen kommer att slåss om titeln 2009. Han öppnade ju denna säsongen starkt och med en vinnarattityd (som jag personligen ogillar), men han visar vad han vill och vad han siktar på... nu har skador och annat varit ett stort hinder, han har ju talang så det räcker och blir över. Men han kommer aldrig rå på Rossi varken i popularitet eller statistik :D

bara han får bort den irriterande attityden...för det är det jag ogillar mest hos honom. :gnissla

Ha ha, knappast..
Du kommer att ha fel om Lorenzo, också. :)

lite inside om TC:
Traction control explained by Guy Coulon

resumé:
- de använder inte TC när de ska köra snabba kvalvarv
- det går att köra snabbare utan TC, men inte över 25-30 varv
- att hitta rätt balans mellan komfort och varvtider är det svåra
- Edwards gillar TC, Hayden inte, Rossi säger bara att det är enklare med.

Hade varit mycket coolare om det verkligen handlat om Lorenzo Lamas... :D

11142211_LL2C1LorenzoLamasPosters.jpg

Shhh... Inte så högt. Du kan få en hopprundspark i slowmotion på näsan! :näsblod

- Edwards gillar TC, Hayden inte, Rossi säger bara att det är enklare med.

Lustigt, men var det inte just Colin som uttryckte sig väldigt negativt om TC för ett tag sedan :va Hittar inget just nu om det så jag kanske minns helt galet! Kan ju oxå vara innan framgångarna hos Tech3!

titta på klippet... han säger att han studsar sämre nu när han blivit äldre ;)

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...