peppureikä
Guest
Lyssna på Lordi o njuuuuut!!!! Tänk att du kör din hoj fort som fan o hör det här!!!!...Finns inget bättre , du ÄGER!!!!!!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Trodde aldrig att jag skulle heja på finland i denna tävling, Men gjorde så ikväll,UKE skrev:2178113Lyssna på Lordi o njuuuuut!!!! Tänk att du kör din hoj fort som fan o hör det här!!!!...Finns inget bättre , du ÄGER!!!!!!!!
Sverige är i final i ishockey , och det e klart att jag som finne håller Swerige så klart !!!! Heja Norden!!!! Vi tog Scharer (eller hur det nu stavas ) men se fan till nu att ni tar VM-GULD!!!!!Peter_vtr1000 skrev:2178125Trodde aldrig att jag skulle heja på finland i denna tävling, Men gjorde så ikväll,![]()
Nu får du faan ta å kamma dig...........Mc-relaterade diskussionerUKE skrev:2178140Sverige är i final i ishockey , och det e klart att jag som finne håller Swerige så klart !!!! Heja Norden!!!! Vi tog Scharer (eller hur det nu stavas ) men se fan till nu att ni tar VM-GULD!!!!!
ursäkta mig att jag finns!!!!!! Jag ska Aldrig mer störa dig Herr Petissnisse!!!???Rasorblade skrev:2178145Nu får du faan ta å kamma dig...........Mc-relaterade diskussioner![]()
![]()
Detva ju en bra låt iaf tycker jag som har kört mc25 år ...du kanske har annan uppfattning om hojåkande:::????Rasorblade skrev:2178145Nu får du faan ta å kamma dig...........Mc-relaterade diskussioner![]()
![]()
UKE skrev:2178153ursäkta mig att jag finns!!!!!! Jag ska Aldrig mer störa dig Herr Petissnisse!!!???
Detva ju en bra låt iaf tycker jag som har kört mc25 år ...du kanske har annan uppfattning om hojåkande:::????
glöm det.....Rasorblade skrev:2178163Vaddå uppfattning om hojåkande? Hur kan du blanda in hojåkande i denna tråd som handlar om Lordi?
Äntligen en låt som passar när man åker riktig fort!!!! Så jävla skönt att lyssna sånt här innan man ska ut o köra .......lysna på riktig hårdrock kompisar innan ni ska repa!!!!! Det här musiken passar bra på dom som åker sp.......ge allt eller inget grabbar!!!!! Man lever bara en gång....jepp jag vet ni som är moral.......... va faaan ska man göra : man vill ju köra så fort som det går o man har en värstinghoj....det går inte bara ptta fram 70 km/tim man vill ju GASA!!! Ta det lungnt bröder!!!Henken78 skrev:2178167Faan va skönt att Lordi vann, nu kanske det kan bli ordning på den där festivalen i forsättningen...
Go Finland
Lite stavfel jag hade , men det gör väl inget eller hur boys???UKE skrev:2178186Äntligen en låt som passar när man åker riktig fort!!!! Så jävla skönt att lyssna sånt här innan man ska ut o köra .......lysna på riktig hårdrock kompisar innan ni ska repa!!!!! Det här musiken passar bra på dom som åker sp.......ge allt eller inget grabbar!!!!! Man lever bara en gång....jepp jag vet ni som är moral.......... va faaan ska man göra : man vill ju köra så fort som det går o man har en värstinghoj....det går inte bara ptta fram 70 km/tim man vill ju GASA!!! Ta det lungnt bröder!!!
Thank you boys, det värmer i hjärtat att det finns svenskar som håller finnarna på nån sak iaf....jag kommer heja Sverige iaf på finalen...!!!! Heja Norden o Vikingarna!! Fast vi hade inga vikingar i finland...bara hakkapeliitta!!!! Kom igen Sverige o ta VM-Guld oxå!!!!!!heke skrev:2178204Haha. Som så många andra sagt, trodde aldrig nånsing jag hejjat på finland. Men fyfan, ÄNTLIGEN vann rätt låt. Lovade 30 pers att springa genom Lund naken om dom vann, hmm, slapp det, än iaf! Fan va bra dom är!!!!
Hoppas ja slipper att springa!
*lyssnar såklart på rock hallelujah!!!!*
KGK skrev:2178217någon som har länk till låten ?
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |