Lordi

• Thread starter Thread starter peppureikä
  • Start date Start date

peppureikä

Guest
Lyssna på Lordi o njuuuuut!!!! Tänk att du kör din hoj fort som fan o hör det här!!!!...Finns inget bättre , du ÄGER!!!!!!!!

Tackar tackar

Peter_vtr1000 skrev:
2178125 Trodde aldrig att jag skulle heja på finland i denna tävling, Men gjorde så ikväll, :yoparty
Sverige är i final i ishockey , och det e klart att jag som finne håller Swerige så klart !!!! Heja Norden!!!! Vi tog Scharer (eller hur det nu stavas ) men se fan till nu att ni tar VM-GULD!!!!!

UKE skrev:
2178140 Sverige är i final i ishockey , och det e klart att jag som finne håller Swerige så klart !!!! Heja Norden!!!! Vi tog Scharer (eller hur det nu stavas ) men se fan till nu att ni tar VM-GULD!!!!!
Nu får du faan ta å kamma dig...........Mc-relaterade diskussioner :mad: :fatta!

Rasorblade skrev:
2178145 Nu får du faan ta å kamma dig...........Mc-relaterade diskussioner :mad: :fatta!
ursäkta mig att jag finns!!!!!! Jag ska Aldrig mer störa dig Herr Petissnisse!!!???

Rasorblade skrev:
2178145 Nu får du faan ta å kamma dig...........Mc-relaterade diskussioner :mad: :fatta!
Detva ju en bra låt iaf tycker jag som har kört mc25 år ...du kanske har annan uppfattning om hojåkande:::????

UKE skrev:
2178153 ursäkta mig att jag finns!!!!!! Jag ska Aldrig mer störa dig Herr Petissnisse!!!???

Detva ju en bra låt iaf tycker jag som har kört mc25 år ...du kanske har annan uppfattning om hojåkande:::????

Vaddå uppfattning om hojåkande? Hur kan du blanda in hojåkande i denna tråd som handlar om Lordi?

Faan va skönt att Lordi vann, nu kanske det kan bli ordning på den där festivalen i forsättningen...

Go Finland

Henken78 skrev:
2178167 Faan va skönt att Lordi vann, nu kanske det kan bli ordning på den där festivalen i forsättningen...

Go Finland
Äntligen en låt som passar när man åker riktig fort!!!! Så jävla skönt att lyssna sånt här innan man ska ut o köra .......lysna på riktig hårdrock kompisar innan ni ska repa!!!!! Det här musiken passar bra på dom som åker sp.......ge allt eller inget grabbar!!!!! Man lever bara en gång....jepp jag vet ni som är moral.......... va faaan ska man göra : man vill ju köra så fort som det går o man har en värstinghoj....det går inte bara ptta fram 70 km/tim man vill ju GASA!!! Ta det lungnt bröder!!!

UKE skrev:
2178186 Äntligen en låt som passar när man åker riktig fort!!!! Så jävla skönt att lyssna sånt här innan man ska ut o köra .......lysna på riktig hårdrock kompisar innan ni ska repa!!!!! Det här musiken passar bra på dom som åker sp.......ge allt eller inget grabbar!!!!! Man lever bara en gång....jepp jag vet ni som är moral.......... va faaan ska man göra : man vill ju köra så fort som det går o man har en värstinghoj....det går inte bara ptta fram 70 km/tim man vill ju GASA!!! Ta det lungnt bröder!!!
Lite stavfel jag hade , men det gör väl inget eller hur boys???

Haha. Som så många andra sagt, trodde aldrig nånsing jag hejjat på finland. Men fyfan, ÄNTLIGEN vann rätt låt. Lovade 30 pers att springa genom Lund naken om dom vann, hmm, slapp det, än iaf! Fan va bra dom är!!!!

Hoppas ja slipper att springa!

*lyssnar såklart på rock hallelujah!!!!*

Fan va Lordi ägde..Ingen var ju i närheten utav dom..
Finland som vinnar i Eurovison trodde aldrig att man skulle få se det.. :yoparty Men dom ägde total...

Sa redan när Lordi vann i Finland för nån vecka sen, att dom skulle vinna. Å ack så rätt man hade... More metal to the people :yoparty

Ps. Om nån känner igen min signatur, den har ju hängt med ett tag nu :D Ds.

heke skrev:
2178204 Haha. Som så många andra sagt, trodde aldrig nånsing jag hejjat på finland. Men fyfan, ÄNTLIGEN vann rätt låt. Lovade 30 pers att springa genom Lund naken om dom vann, hmm, slapp det, än iaf! Fan va bra dom är!!!!

Hoppas ja slipper att springa!

*lyssnar såklart på rock hallelujah!!!!*
Thank you boys, det värmer i hjärtat att det finns svenskar som håller finnarna på nån sak iaf....jag kommer heja Sverige iaf på finalen...!!!! Heja Norden o Vikingarna!! Fast vi hade inga vikingar i finland...bara hakkapeliitta!!!! Kom igen Sverige o ta VM-Guld oxå!!!!!!

Härmed kan jag med rättvisa i ryggen kalla alla hårdrockare för schlagerbögar. Grattis alla finnpajsare.

Victor skrev:
2178233 Härmed kan jag med rättvisa i ryggen kalla alla hårdrockare för schlagerbögar. Grattis alla finnpajsare.

HaHaHaHaHaHaHaHaHaHa..... :Bugar :yoparty :fatta!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT