Long way round

Trötter

Ny medlem
Gick med
14 Mar 2005
Hoj
på gång
Fick låna en dvd av en kompis som handlar om 2 killar, Ewan McGregor och Charley Boorman som åker på mc från London till new York, och inte sjövägen då utan via Europa, Ukraina, Ryssland, västra Kazakstan, Mongoliet, Sibirien, Alaska, Canada och sen tvärs över Amerika, riktigt bra film, kunde inte sluta kolla när jag väll hade börjat, alla människor dem möte under resan och vissa ställen dem körde på så var det inte ens väg, rekommenderas verkligen att se.
http://www.longwayround.com/lwr.php

Hallå.

Det där var 2004. Sen dess har jag hunnit göra nästan samma resa och komma tillbaka. Har tom nästan lyckats återanpassa mig till 9-5 livet.

Men visst. Det är en bra serie. Väldigt inspirerande. Dokumentären från vår resa kommer fö att sändas i påsk. Återkommer med exakt datum och tid längre fram.

Fick låna en dvd av en kompis som handlar om 2 killar, Ewan McGregor och Charley Boorman som åker på mc från London till new York, och inte sjövägen då utan via Europa, Ukraina, Ryssland, västra Kazakstan, Mongoliet, Sibirien, Alaska, Canada och sen tvärs över Amerika, riktigt bra film, kunde inte sluta kolla när jag väll hade börjat, alla människor dem möte under resan och vissa ställen dem körde på så var det inte ens väg, rekommenderas verkligen att se.
http://www.longwayround.com/lwr.php

Tyckte denna serie var riktigt bra - gav mersmak sånär som att man köpte sig en Adventure...

Tur alla pengar går till annat så man inte har råd, vem fan vill ha en BMW i garaget igentligen??? ;-)

Charlie och ewan är ju på gång med en ny resa
Long way down
Som går ner till afrika

kollade på Long way round för andra gången nu ikväll.. och kom att tänka på de att de har inte haft några olyckor med andra förare inblandade förns de kommer till USA.

För en gångs skull ett bra trådlyft! Blev riktigt intresserad av serien jag också! :)

Tips:
Long Way Down + Long Way Round finns kompletta på Youtube i bra kvalitet!
Sevärt, lärorikt & bitvis jävligt roligt!! rekomenderas! :tummenupp

Bifogat

• main.jpg
    main.jpg
    94.5 KB · Visningar: 47
Till och med den nya "By any means" är bra, inte lika mycket hojåkning, men lika mycket äventyr.

Jag har alla tre serierna på USB minne och ser dom gärna tills jag somnar.

...men utan Ewan är det inte lika bra....Race to Dakar var hyffsad också.
Ryktas om att grabbarna ska göra en ny resa, Long Way Up, Cap Horn till Alaska...tror jag det var...

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti