Logitech MX Revolution, bra eller?

• Thread starter Thread starter R2
  • Start date Start date

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
Min mus vill inte funka pga smuts och går inte att öppna och göra rent (tyst där bak i klassen nu), det är en intelliMouse explorer 4,0 och jag gillar verkligen en stor mus (lägg av) och jag har fastnat för Logitech MX Revolution.

Nånn som har en sånn och kan berätta om kvalitet etc?
Ska funka till spel och 3d progs, förutom det vanliga.

Andra tips på möss för stora nävar?

12906.jpg

Last edited:
R2 skrev:
2652686 Min mus vill inte funka pga smuts och går inte att öppna och göra rent
*Fniss&flams*

Fast jag gillar Razer Diamondback. Den är helt symetrisk och passar allså för oss med vänsterhänder. Ganska stor och väldigt bekväm. Mjukvaran är jobbig men det går att ställa in alla knappat dugligt iallafall. Och jag hittade en stor bild. Men åk till Siba eller nått och pilla på lite möss och plocka upp den du gillar bäst. Tänk bara på att rödhåriga sprider sjukdomar.
diamondback1024.jpg

jag kör med en MX1000 funkar sketbra.. stor å bra också

Själv kör jag också med en mx1000 (blåtandsversionen). Är ganska nöjd med den, gillar dock min gammla mx 518 snäppet mer.
Razor Diamondback mössen tycker jag är värdelösa, kass programvara. Oskön passform och knappar som gnäller.

Logitech for the win!

Jag nosade på MX revolution inför mitt mus-inköp för ett tag sedan. Spontant tyckte jag att tumhjulet satt ivägen och var ganska onödigt. Vidare har jag inte speciellt stora labbar att klappa mus med :rolleyes: så jag gick och skaffade mig lillesyster VX revolution. Skillnaden (förutom pris) är bl.a. storlek, ej elektriskt omkopplingsbar scroll-hjuls-klick (det sitter en spak på undersidan istället) och att VX drivs av ett vanligt AA-batteri. VX är väl egentligen tänkt till laptops men går ju precis lika bra till en stationär.

Är supernöjd med den råttan!! Scroll-hjulet är fantastiskt trevligt!
vx.jpg

Nyheter
Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...