Yabba
Den som lever får se!
- Gick med
- 8 Mar 2005
- Hoj
- KTM 1290 SAR -17, SÅLD KTM 990 Adventure -07, SÅLDSuzuki GSXR750 -90, SÅLDSuzuki GSXR750 -91, SÅLDSuzuki GSXR1000 K3.
Har äntligen gjort slag i saken och skaffat en dedikerad burk som ska stå och dela ut musik, film och bilder.
Den kommer stå under en trapp utan skärm, tangentbord och mus.
Kör windows 7 på den och det funkar finfint, men, problemet jag har är att om den behöver startas om kan jag inte få den att logga in automatiskt på ett konto med lösenord.
Smart som jag är så tog jag bort lösenordet och då var det inga problem, men, då verkar det inte funka att logga in med fjärrskrivbord från den bärbara på mediaburken.
Därför undrar jag om det finns nåt skript eller nåt som gör att när burken startas loggas man automatiskt in på ett lösenordsskyddat konto?
Tips & knep mottages tacksamt!
Den kommer stå under en trapp utan skärm, tangentbord och mus.
Kör windows 7 på den och det funkar finfint, men, problemet jag har är att om den behöver startas om kan jag inte få den att logga in automatiskt på ett konto med lösenord.
Smart som jag är så tog jag bort lösenordet och då var det inga problem, men, då verkar det inte funka att logga in med fjärrskrivbord från den bärbara på mediaburken.
Därför undrar jag om det finns nåt skript eller nåt som gör att när burken startas loggas man automatiskt in på ett lösenordsskyddat konto?
Tips & knep mottages tacksamt!