http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=678&a=330841&previousRenderType=6
Inte undra på att ni datanissar har tid att sitta och surfa på arbetstid
Inte undra på att ni datanissar har tid att sitta och surfa på arbetstid

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

mb skrev:http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=678&a=330841&previousRenderType=6
Inte undra på att ni datanissar har tid att sitta och surfa på arbetstid![]()

Anna Berger Kettner (s) skrev:Fråga: Enligt SL kostar det 30 miljoner kronor. Är det verkligen värt kostnaden?
- Det är en principfråga. Vi kan inte vara ansvariga för något som vi inte kan få ha ett inflytande över.
Fråga: Vilken logga tycker du är snyggast?
- Det ska inte vi politiker bedöma. Vi är inte proffs.
mb skrev:http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=678&a=330841&previousRenderType=6
Inte undra på att ni datanissar har tid att sitta och surfa på arbetstid![]()
Johan skrev:Denna kombo av Anna B.K. är skön:

Markus skrev:Storhetsvansinnet börjar nå sin kulmen, men de åker ut den 17:e September 2006 - nedräkningen kan börja.
Mattias skrev:I de där 30 miljonerna ingår såklart tryckning av tidtabeller, märkning av bussar och tåg, skärning av logotyper, etc... Företaget som skapade logotypen nöjde sig nog med en dryg miljon för sitt jobb.

Therudeboy skrev:Finns ju dyrare, Telias är ju ett bra exempel. 100 mille för den loggan.
Markus skrev:Privat bolag, stor skillnad.
Therudeboy skrev:Vad skiljer sig? Hur man än vänder sig så har du betalt både Telias och SL:s logga.
Markus skrev:Nej, jag har inga aktier i Telia. Eller... bytte de innan noteringen? Kanske de gjorde när jag tänker efter.
Therudeboy skrev:Telia är väl bara privatägd till 49% Resterande 51% äger väl Staten?
Varför? Det är ju ofta småsparare som äger stora delar av företagen via aktier. Klart att företagstoppen har ett ansvar för hur de hanterar deras pengar.Markus skrev:om det inte är ett statligt bolag så har varken staten, du eller jag med att göra hur mycket de lägger på sin logotype.
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |