SUCK!!!
I dag hade jag nöjet att själv åka med hojen från Halmstad till Lockarp (ca. 26 mil) i en bränsletörstig van för att *ta-da* göra ingenting
Tanken med resan var givetvis att träna på deras bana. När jag kommer dit verkar ngt skumt. Alla hyr-kartar står framme & inte en enda motard syns till så långt ögat når.
jaha, men jag går väl & betalar träningsavgiften till att börja med tänkte jag. Här börjar det riktigt roliga. DET ÄR INGEN TRÄNING! Detta pga att ngn sur bonndjävel till granne tycker det låter för mkt, vilket oxå kommunens (?) mätningar visar. 10'000:- i vite om det körs ändå
Det sista jag gjorde innan avfärd hemfrån va att kolla deras hemsida och där står inte ett skit om att det inte är ngn träning :kocko
Nu kommer dom antagligen ha ännu högre ljudkrav framöver för att få träna, hur nu det ska gå till? jaha, va ska man träna nu?
Jag kan inte beskriva min frustration med ord
I dag hade jag nöjet att själv åka med hojen från Halmstad till Lockarp (ca. 26 mil) i en bränsletörstig van för att *ta-da* göra ingenting
Tanken med resan var givetvis att träna på deras bana. När jag kommer dit verkar ngt skumt. Alla hyr-kartar står framme & inte en enda motard syns till så långt ögat når.
jaha, men jag går väl & betalar träningsavgiften till att börja med tänkte jag. Här börjar det riktigt roliga. DET ÄR INGEN TRÄNING! Detta pga att ngn sur bonndjävel till granne tycker det låter för mkt, vilket oxå kommunens (?) mätningar visar. 10'000:- i vite om det körs ändå Det sista jag gjorde innan avfärd hemfrån va att kolla deras hemsida och där står inte ett skit om att det inte är ngn träning :kocko
Nu kommer dom antagligen ha ännu högre ljudkrav framöver för att få träna, hur nu det ska gå till? jaha, va ska man träna nu?
Jag kan inte beskriva min frustration med ord

Malmö Kommun