LMS VM i KM

Tusen tack LMS för ett väl genomfört KM (som alltid). Tack alla funkisar som ställer upp så att vi kan få köra.
Sen får jag tack fy fan jävla skit-sege också för god kamp (även om jag var tvungen att vänta in dig efter två varv så du skulle kunna ta dig om, du blir ju så kinkig annars).

Sen får jag väl tacka Mattääjas också för kåpglaset som jag fick som tröst för min nesliga krasch på tvåtaktsdagen.

Var det snustorrt och bra väder hela kvällen?

Jaha, då inväntar vi bara Fy Fan Jävla Skit-Seges totalhybris :D

Han var ganska stillsam i bilen på vägen hem. Pokalen stod inte ens i vindrutan som den brukar. Han vet väl att han fick den till skänks för att Calle hade en loppa på stiftet. Samma stift som gav mig tredjeplatsen vid KM1 förra året, tror jag till och med.

Jaha, då inväntar vi bara Fy Fan Jävla Skit-Seges totalhybris :D

Njah asså, det blev 'som det skulle' med tanke på vilka som var där och att Calles moped inte riktigt gick som den skulle vilket är 50/50 ungefär.

Fick inte stå överst på en FULL pall heller för jävla Calle åkte hem direkt. Så hur kul var det.

ALDRIG får man vara nöjd, ALDRIG!

Men det var kul att Sleven var så jävla taggad så han drog iväg som en jävla kanonkula i starten, jag blev nästan överrumplad, var tvungen att omgruppera och hämta andan. Sen stekte jag den jäääääveln så det stod härliga till. HAH!

Säsongen 2012 är över, nu vilar vi 8 månader så vi pallar 50 nya mil 2013 typ.

TACK LMS, VM i KM borde det vara oftare! Mattias drömde om flera sprintrace istället, så typ kval tre femvarvsrace istället så man får uppleva STARTEN fler gånger för det är fränt. Kanske är en idé, vem vet! :)

Usch vad ödmjukt :mad:
(Fast jag vet ju egentligen inte vad ödmjukt betyder enligt "experten".)

Får väl se fram emot Mattias racerapport istället :)

Njah asså, det blev 'som det skulle' med tanke på vilka som var där och att Calles moped inte riktigt gick som den skulle vilket är 50/50 ungefär.

Fick inte stå överst på en FULL pall heller för jävla Calle åkte hem direkt. Så hur kul var det.

ALDRIG får man vara nöjd, ALDRIG!

Men det var kul att Sleven var så jävla taggad så han drog iväg som en jävla kanonkula i starten, jag blev nästan överrumplad, var tvungen att omgruppera och hämta andan. Sen stekte jag den jäääääveln så det stod härliga till. HAH!

Säsongen 2012 är över, nu vilar vi 8 månader så vi pallar 50 nya mil 2013 typ.

TACK LMS, VM i KM borde det vara oftare! Mattias drömde om flera sprintrace istället, så typ kval tre femvarvsrace istället så man får uppleva STARTEN fler gånger för det är fränt. Kanske är en idé, vem vet! :)

Det är att man vinner som räknas, inte hur, eller?

Mitt album med drygt fyrahundra bildbevis dyker upp under kvällen.

:tummenupp

Mattias drömde om flera sprintrace istället, så typ kval tre femvarvsrace istället så man får uppleva STARTEN fler gånger för det är fränt. Kanske är en idé, vem vet! :)

Just ja. Det hade jag glömt bort redan. Men eftersom starten är så jävla rolig och spännande så kanske man kunde utveckla nån supersprintvariant där man kör sighting- och warm upvarv, startar, kör fem varv och blir avflaggade. Resultat 1 klart. Sen kör man runt till startplattan igen och startar så fort alla är på plats. Kör fem varv för att få resultat 2. Ställer upp ännu en gång och kör fem varv till. Resultat 3 fixat.

Det vore nog jävligt roligt och kopplingslamelltillverkarna skulle jubla. Det tar kanske liiite längre tid än 12-varvsrejsen, men man skulle få uppleva lite tätare rejsing vilket naturligtvis är mycket roligare.

Just ja. Det hade jag glömt bort redan. Men eftersom starten är så jävla rolig och spännande så kanske man kunde utveckla nån supersprintvariant där man kör sighting- och warm upvarv, startar, kör fem varv och blir avflaggade. Resultat 1 klart. Sen kör man runt till startplattan igen och startar så fort alla är på plats. Kör fem varv för att få resultat 2. Ställer upp ännu en gång och kör fem varv till. Resultat 3 fixat.

Det vore nog jävligt roligt och kopplingslamelltillverkarna skulle jubla. Det tar kanske liiite längre tid än 12-varvsrejsen, men man skulle få uppleva lite tätare rejsing vilket naturligtvis är mycket roligare.

Skulle tro de att skulle jubla. Dom skulle nog faan slå volter av glädje med tanke på att en koppling går på på Ebay ca 1000:- Å de lär väl gå ett par på en tävling. Näeh, "-Back to basic" med "dutte start" En gång på den svart/vita tiden(sent 80-tal) var det bara dutte start som gälde.

TACK LMS, VM i KM borde det vara oftare! Mattias drömde om flera sprintrace istället, så typ kval tre femvarvsrace istället så man får uppleva STARTEN fler gånger för det är fränt. Kanske är en idé, vem vet! :)[/QUOTE]

Jag håller på och tragglar på ett sånt förslag sen en tid tillbaka. Tänkte försöka lägga fram nåt vettigt i vinter och se hur det tas emot :tummenupp.

Usch vad ödmjukt :mad:
(Fast jag vet ju egentligen inte vad ödmjukt betyder enligt "experten".)

Får väl se fram emot Mattias racerapport istället :)
Jag vet att du är ödmjuk Perra, det är inte alla som vågar blotta strupen:D Bra jobbat Sege, tyvärr är mitt RR intresse lika stort som Greklands stadskassa just nu... Men 2013 då jäklar.... Mvh. Kjell Mr ödmjuk Bornemo.

Nyheter
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!