LMS VM i KM

Hej!
Jag är alldeles ny här på sporthoj (och i roadracingvärlden över huvud taget), men då jag gillar foto tipsade en kompis till mig om tävlingen i måndags så jag var där och tog lite kort. Det här är mitt första försök att fota roadracing så har ni några tips eller andra bra tricks får ni gärna säga till :) Samma sak, vill ni ha några bilder i full upplösning är det bara att hojta till så kan vi lösa det.

Albumet ligger här: https://plus.google.com/photos/112819759360509381611/albums/5741168546854177553

Några exempelbilder:
_MG_1666.jpg

_MG_1698.jpg

_MG_2001.jpg

_MG_2149.jpg

Hej!
Jag är alldeles ny här på sporthoj (och i roadracingvärlden över huvud taget), men då jag gillar foto tipsade en kompis till mig om tävlingen i måndags så jag var där och tog lite kort. Det här är mitt första försök att fota roadracing så har ni några tips eller andra bra tricks får ni gärna säga till :) Samma sak, vill ni ha några bilder i full upplösning är det bara att hojta till så kan vi lösa det.

Albumet ligger här: https://plus.google.com/photos/112819759360509381611/albums/5741168546854177553
Snygg bild på min lätt patinerade tank :hihi Snygga bilder för övrigt också dock :tummenupp

Jeeeeezuz, den börjar ju se riktigt ärrad ut! Varje repa berättar en historia = många historier på den tanken!
Japp, jag är noga med att spara alla klistermärken från alla besiktningar osv också, hojen blir ju rena dagboken :)

Sen, när jag har köpt mina drömmars herrgård, då ska jag göra en bokhylla, som ska byggas av lika delar trä, kärlek och själ, och där ska jag ställa upp avbrutna kammar, spikar jag har haft i fötterna, nerslipade fotpinnar och andra offerings to the God of Speed :nicka

Hej!

Toppen bilder! :tummenupp Hoppas du tyckte det var kul å vill komma fler gånger

Toppen bilder! :tummenupp Hoppas du tyckte det var kul å vill komma fler gånger

Det var verkligen kul! Roligt att få fota lite actionbilder också, så jag kommer gärna och fotar fler gånger :) Är det något speciellt man bör sikta på? Eller kan man dyka upp på träningar och sånt också?

Last edited:
Det var verkligen kul! Roligt att få fota lite actionbilder också, så jag kommer gärna och fotar fler gånger :) Är det något speciellt man bör sikta på? Eller kan man dyka upp på träningar och sånt också?

Det är träning varje tisdag och SM 16-17/6. Det är bara att gå in i race office och be om en fotoväst. :tummenupp

11 tappra anmälda???

Vad är det som händer, tycker inte det är så många år sedan kören ropade att det fanns för få tillfälle :confused:

Jag kan ju inte köra ju, har ett trashat knä utan korsband efter tvåtaktsdagen! (fast det är klart, det behövs ju inte för att slå skit-sege).

Hmm 1000 går ju så sjuuukt fort, å jag har inte ens kört på Sviesta i år.

Hade jag hunnit längre i 250 planerna.... så hade jag nog kört.:fyllisar
(funderar på att testa en 250 räcer till nästa år... eller om det blir en SP?)

Nyheter
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!