För en oinvigd på sviesta har man ju då lite frågor![]()
Då blir vi två nya! Tog licensen där men annars har jag noll koll. Säsongspremiär-tempo utlovas från mig också

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
För en oinvigd på sviesta har man ju då lite frågor![]()
Då blir vi två nya! Tog licensen där men annars har jag noll koll. Säsongspremiär-tempo utlovas från mig också![]()
Du parkerar i depån, följ strömmen mot Raceoffice (eller läs skylten och gå dit) och betala för dig. El finns på plats, tag ej med egen!
Förarmöte utanför raceoffice ca 16.50. Är du osäker, hugg tag i närmaste granne och fråga på bara, alla är hjälpsamma, oftast.
Missa inte heller den trevliga cafépersonalen.![]()
Då blir vi två nya! Tog licensen där men annars har jag noll koll. Säsongspremiär-tempo utlovas från mig också![]()
Men med en sån brottarhoj är det väl under minuten by default? Eller är det ursäkter jag hör?
Alla vet att en 125a är snabbare på sviestad ju![]()
Det finns talangfulla individer som kan styra runt en 125:a på en god bit under minuten. Jag är inte en av dom.
Vill du som utomstående tillföra nåt mer till internhetsen Henrik och mig emellan är jag idel öra.
PS. K5-an är den bästa Gixxern, eller hur?
Nej ursäkta mej, det var inte meningen att störa er alls. Förlåt så himla mycket!![]()
PS. K5-an är den bästa Gixxern, eller hur?
Har du börjat ta tid på två varv i taget?Vill någon köra 1:05-1:07 så ta rygg på mig![]()
Vill någon köra 1:05-1:07 så ta rygg på mig![]()
Jag tror du får svårt att hålla dig över minuten. Den nya afalten är som ett salsgolv. Utom i crossböjen.
Känns som den böjen man minst ville ha ojämn...
Vill någon köra 1:05-1:07 så ta rygg på mig![]()
Jo tack, det har man ju varit med om ett par gångerJag ska göra ett tappert försök iaf, men det lär väl sluta som det brukar på premiärer på sviesta, kramp i underarmarna efter 2 varv och varvtider på 1:10...![]()
Jag kommer springa runt i buskarna med två kompisar och knäppa bilder om det blir bra väder.
Bli inte rädda om ni ser ett objektiv sticka fram i curbsen...
Linslusar välkomna!
Behövs funkis imorn?
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |