Kom hellre nästa tisdag, vi har 4 funkisar till i morn!![]()
Nästa vecka e sm. Bara denna jag kan.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kom hellre nästa tisdag, vi har 4 funkisar till i morn!![]()
Åh, nu känner JAG press. Must not look slow.
Ta med Rossi-benet så e du hemma!
Jag tar med det högra imorron också.
Då räknar du kallt med att kapa ytterligare 14 tusendelar på varvet?
Varför kan inte färghelvetet torka för!!!!
Jättesmart Pär att lacka dagen innan, verkligen.![]()
Fartvind?Den torkar säkert imorgon annars.![]()
Det är fortfarande gott om tid att tvätta bort färgen. Kom och leeeek nu!Det torkar ju inte. Fan, det blev pannkaka av allt. Skit
Jag stannar hemma.
Jag stannar hemma.
Du kan få låna min hoj om du vill? Jag är så nervös att jag snart skiter i det här! Jag avskyr att köra hoj första gången för säsongen. Inte kan man svänga eller bromsa och det är f-n läskigt med så många hk.. Jag har så ont i magen att jag springer på toa var 8'e minut och tror jag ska kräkas, hur många ggr. jag panikbajsat ska vi inte tala om. Nån som vill köpa en R1'a? Vid snabb affär kan jag tänka mig att byta mot ett par fotbollsskor eller ett badmintonracket! Fy f-n & tvi för det här med motorcyklar![]()
Ratbike deluxe... Fan det skulle ju bli en showroom beuty.![]()
Du kan få låna min hoj om du vill? Jag är så nervös att jag snart skiter i det här! Jag avskyr att köra hoj första gången för säsongen. Inte kan man svänga eller bromsa och det är f-n läskigt med så många hk.. Jag har så ont i magen att jag springer på toa var 8'e minut och tror jag ska kräkas, hur många ggr. jag panikbajsat ska vi inte tala om. Nån som vill köpa en R1'a? Vid snabb affär kan jag tänka mig att byta mot ett par fotbollsskor eller ett badmintonracket! Fy f-n & tvi för det här med motorcyklar![]()
Nästa vecka e sm. Bara denna jag kan.![]()
x10 mini => kamera => UPP MED EN BILD!Ratbike deluxe... Fan det skulle ju bli en showroom beuty.![]()
x10 mini => kamera => UPP MED EN BILD!
Själv är jag som vanligt på tisdagar halvt medvetslös efter att ha gått upp kl 05:00 och kört Sthlm-Linköping så det går väl i komforttempo i kväll med. Fan.
Du kan alltid komma och slå på mig om det känns bättre MattiasDå får jag äntligen slå någon! Tack på förhand.
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |