LMS RR-Träningar 2011

Vilken kurva är det som har fått äran att bära Kjells namn?

Jag har bara sett honom krascha ut ur "nya" chikanen.
 
Nära.. eeh öh, nu? Jag åkte förbi Svejjstah igår, såg säkert 10 meter och allt annat var vitt. Blev inte helt träningssugen faktiskt.

Men under det vita skiten ligger det nästan ett helt varv med ny svart asfalt, inga roliga lagningar att åka över... Ska vi gissa på en halv sekund för dom snabbaste. Mvh. Kjell
Visstja fick inte gissa längre, DOM kommer att åka en halv sekund snabbare.

Vilken kurva är det som har fått äran att bära Kjells namn?

Jag har bara sett honom krascha ut ur "nya" chikanen.

Jag antar att det är vänstersvängen i nya chikanen som Jens syftar på, en gång med bakhjulet KM 2 -09 samt Rookie 1000 -10 framhjul.
Så ni andra ger fanken att vurpa där ni får skaffa er egna ställen:rolleyes:. Hur går det med godiset?
Mvh. Kjell
 
Last edited:
Jag antar att det är vänstersvängen i nya chikanen som Jens syftar på, en gång med bakhjulet KM 2 -09 samt Rookie 1000 -10 framhjul. Så ni andra ger fanken att vurpa där ni får skaffa er egna ställen:rolleyes:. Hur går det med godiset?
Mvh. Kjell
Jag låter dig krascha där, det gick ju bra för mig sist du gjorde det :D

Inget godis här inte och jag brukar nysa över plockgodiset i butiken bara för att jävlas! :yoparty
 
I början av veckan va banan snöfri, blev inte alls körsugen! :)

Tur att man kört hoj hela vintern så man inte är lika ringrostig som Perra och de andra gamla gubbarna! :tungan
 
När jag åkte hoj luktade bensin just bensin, tvåtakt var fortfarande tufft och Fredde rökte mer än i dag. Sandmannen hade inte ens tänkt tanken på att köra fort och Jens åkte moppe. Packalén var framtidsnamnet i den enda riktiga serien och Chrille hade förklarat för världen och Sweeety ”hur fort vi egentligen kör”. Lms hade en raka värd namnet och däcken var gjorda av bakelit. Men det är klart att man kommer vara där vid första träningen och förklara för alla hur mycket fortare det gick på den tiden....

Björn.e
 
"Det är ju bara att vrida fullt med en 1000...."

Eller hur var det Björne? :D

Med en 1000 är det bara att parkera i kurvan, vända oljetakenkern och vrida fullt...jag menar hur jävla svårt kan det va :D Ni har ju så fina kurvor och antikörglädje i dagens hojar att jag antar att det inte ens är en utmaning att köra semifort :D

björn.e
 
Med en 1000 är det bara att parkera i kurvan, vända oljetakenkern och vrida fullt...jag menar hur jävla svårt kan det va :D Ni har ju så fina kurvor och antikörglädje i dagens hojar att jag antar att det inte ens är en utmaning att köra semifort :D

björn.e

det är ju bara o kolla S&M killen, nog för att han är duktig i regn men det där var ju löjligt! :arsele
Det är som alltid, är man inte snabb så kan man köpa sig lite snabbare iallafall :näsblod
 
Kalendern är iaf spikad! :) Ser fram emot att köra, såvida det inte är nollan med isfläckar, alternativt snö i kurvorna.
 
Där skall man stå, påpälsad kolla ut över depån. Se när Hampus kommer och skall göra all vintermek på plats i depån. Köpa en kaffe och varmköra lite.

Ser fram mot det!
 
Där skall man stå, påpälsad kolla ut över depån. Se när Hampus kommer och skall göra all vintermek på plats i depån. Köpa en kaffe och varmköra lite.

Ser fram mot det!

Men jag då, vad ska jag göra? Nu kan man ju inte varmköra så där professionellt såsom blippa på gasen , hålla handen bakom ljuddämparna och sen lukta på den för att avgöra betyckningen., smeka cylindrarna och klappa kylaren för att avgöra om temperaturen är tillräcklig.

Vad gör man som fyrtaktsåkare, dricker kaffe? Börjar röka?

Kan man överhuvudtaget springa igång en 600:a?

:(
 
Sleven: Man koncentrerar sig på det roligaste... Körningen!

Tvåtaktsfolket är mer intresserade av att få något nytt maskinellt problem att ta tag i. Det slipper du nu! :)
 
Men jag då, vad ska jag göra? Nu kan man ju inte varmköra så där professionellt såsom blippa på gasen , hålla handen bakom ljuddämparna och sen lukta på den för att avgöra betyckningen., smeka cylindrarna och klappa kylaren för att avgöra om temperaturen är tillräcklig.

Vad gör man som fyrtaktsåkare, dricker kaffe? Börjar röka?

Kan man överhuvudtaget springa igång en 600:a?

:(

Klart man kan springa igång en 600! Kobbe sprang igång sin en hel säsong, fick riktigt bra snits på det efter ett tag. Be honom om tips, han är ju till hälften 2-taktare ändå...
 
Men jag då, vad ska jag göra? Nu kan man ju inte varmköra så där professionellt såsom blippa på gasen , hålla handen bakom ljuddämparna och sen lukta på den för att avgöra betyckningen., smeka cylindrarna och klappa kylaren för att avgöra om temperaturen är tillräcklig.

Vad gör man som fyrtaktsåkare, dricker kaffe? Börjar röka?

Kan man överhuvudtaget springa igång en 600:a?

:(

Eftersom du värdesätter depåblippandet så mycket så är ju svaret enkelt: Du säljer din 600, köper en asbillig 2-takt. Sedan står du och luktar och smeker i depån tills du är nöjd. Sen åker du hem.

Billigt blir det med, inga nya däck någonsin.
 
Back
Top