LMS RR-Träningar 2011

P€RRA

BFF
Gick med
31 Mar 2009
Ort
Estocolmo
Hoj
Njet
Vilken kurva är det som har fått äran att bära Kjells namn?

Jag har bara sett honom krascha ut ur "nya" chikanen.
 

KjellBrell

Mr Ödmjuk!!??
Gick med
3 Aug 2004
Ort
Linköping
Hoj
Yzf-R1-07 gata/bana
Nära.. eeh öh, nu? Jag åkte förbi Svejjstah igår, såg säkert 10 meter och allt annat var vitt. Blev inte helt träningssugen faktiskt.

Men under det vita skiten ligger det nästan ett helt varv med ny svart asfalt, inga roliga lagningar att åka över... Ska vi gissa på en halv sekund för dom snabbaste. Mvh. Kjell
Visstja fick inte gissa längre, DOM kommer att åka en halv sekund snabbare.

Vilken kurva är det som har fått äran att bära Kjells namn?

Jag har bara sett honom krascha ut ur "nya" chikanen.

Jag antar att det är vänstersvängen i nya chikanen som Jens syftar på, en gång med bakhjulet KM 2 -09 samt Rookie 1000 -10 framhjul.
Så ni andra ger fanken att vurpa där ni får skaffa er egna ställen:rolleyes:. Hur går det med godiset?
Mvh. Kjell
 
Last edited:

P€RRA

BFF
Gick med
31 Mar 2009
Ort
Estocolmo
Hoj
Njet
Jag antar att det är vänstersvängen i nya chikanen som Jens syftar på, en gång med bakhjulet KM 2 -09 samt Rookie 1000 -10 framhjul. Så ni andra ger fanken att vurpa där ni får skaffa er egna ställen:rolleyes:. Hur går det med godiset?
Mvh. Kjell
Jag låter dig krascha där, det gick ju bra för mig sist du gjorde det :D

Inget godis här inte och jag brukar nysa över plockgodiset i butiken bara för att jävlas! :yoparty
 

Alx

Numera tävlingsledare
Gick med
8 Nov 2004
Ort
I ett hus på landet
Hoj
Suzuki GSX 400 FWS-83, Barilla RS 250-98, KTM 250 EXC-F-10
I början av veckan va banan snöfri, blev inte alls körsugen! :)

Tur att man kört hoj hela vintern så man inte är lika ringrostig som Perra och de andra gamla gubbarna! :tungan
 

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Ort
Utanför Linköping
Hoj
Brukar vara den med nummer 4
När jag åkte hoj luktade bensin just bensin, tvåtakt var fortfarande tufft och Fredde rökte mer än i dag. Sandmannen hade inte ens tänkt tanken på att köra fort och Jens åkte moppe. Packalén var framtidsnamnet i den enda riktiga serien och Chrille hade förklarat för världen och Sweeety ”hur fort vi egentligen kör”. Lms hade en raka värd namnet och däcken var gjorda av bakelit. Men det är klart att man kommer vara där vid första träningen och förklara för alla hur mycket fortare det gick på den tiden....

Björn.e
 

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Ort
Utanför Linköping
Hoj
Brukar vara den med nummer 4
"Det är ju bara att vrida fullt med en 1000...."

Eller hur var det Björne? :D

Med en 1000 är det bara att parkera i kurvan, vända oljetakenkern och vrida fullt...jag menar hur jävla svårt kan det va :D Ni har ju så fina kurvor och antikörglädje i dagens hojar att jag antar att det inte ens är en utmaning att köra semifort :D

björn.e
 

håkan

Brumm brumm
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Mantorp Park
Hoj
Honda CBR 1000RR SP
Med en 1000 är det bara att parkera i kurvan, vända oljetakenkern och vrida fullt...jag menar hur jävla svårt kan det va :D Ni har ju så fina kurvor och antikörglädje i dagens hojar att jag antar att det inte ens är en utmaning att köra semifort :D

björn.e

det är ju bara o kolla S&M killen, nog för att han är duktig i regn men det där var ju löjligt! :arsele
Det är som alltid, är man inte snabb så kan man köpa sig lite snabbare iallafall :näsblod
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
Kalendern är iaf spikad! :) Ser fram emot att köra, såvida det inte är nollan med isfläckar, alternativt snö i kurvorna.
 

MagnusK

EX SP Nr:90
Gick med
25 Aug 2003
Ort
Vetlanda
Hoj
Några olika
Där skall man stå, påpälsad kolla ut över depån. Se när Hampus kommer och skall göra all vintermek på plats i depån. Köpa en kaffe och varmköra lite.

Ser fram mot det!
 

sleven

Snabbare än fy fan jävla skit-sege!
Gick med
13 Dec 2003
Ort
Nybro
Hoj
ZX-6R SST 600
Där skall man stå, påpälsad kolla ut över depån. Se när Hampus kommer och skall göra all vintermek på plats i depån. Köpa en kaffe och varmköra lite.

Ser fram mot det!

Men jag då, vad ska jag göra? Nu kan man ju inte varmköra så där professionellt såsom blippa på gasen , hålla handen bakom ljuddämparna och sen lukta på den för att avgöra betyckningen., smeka cylindrarna och klappa kylaren för att avgöra om temperaturen är tillräcklig.

Vad gör man som fyrtaktsåkare, dricker kaffe? Börjar röka?

Kan man överhuvudtaget springa igång en 600:a?

:(
 

P€RRA

BFF
Gick med
31 Mar 2009
Ort
Estocolmo
Hoj
Njet
Sleven: Man koncentrerar sig på det roligaste... Körningen!

Tvåtaktsfolket är mer intresserade av att få något nytt maskinellt problem att ta tag i. Det slipper du nu! :)
 

Alx

Numera tävlingsledare
Gick med
8 Nov 2004
Ort
I ett hus på landet
Hoj
Suzuki GSX 400 FWS-83, Barilla RS 250-98, KTM 250 EXC-F-10
Men jag då, vad ska jag göra? Nu kan man ju inte varmköra så där professionellt såsom blippa på gasen , hålla handen bakom ljuddämparna och sen lukta på den för att avgöra betyckningen., smeka cylindrarna och klappa kylaren för att avgöra om temperaturen är tillräcklig.

Vad gör man som fyrtaktsåkare, dricker kaffe? Börjar röka?

Kan man överhuvudtaget springa igång en 600:a?

:(

Klart man kan springa igång en 600! Kobbe sprang igång sin en hel säsong, fick riktigt bra snits på det efter ett tag. Be honom om tips, han är ju till hälften 2-taktare ändå...
 

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Borensberg
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Men jag då, vad ska jag göra? Nu kan man ju inte varmköra så där professionellt såsom blippa på gasen , hålla handen bakom ljuddämparna och sen lukta på den för att avgöra betyckningen., smeka cylindrarna och klappa kylaren för att avgöra om temperaturen är tillräcklig.

Vad gör man som fyrtaktsåkare, dricker kaffe? Börjar röka?

Kan man överhuvudtaget springa igång en 600:a?

:(

Eftersom du värdesätter depåblippandet så mycket så är ju svaret enkelt: Du säljer din 600, köper en asbillig 2-takt. Sedan står du och luktar och smeker i depån tills du är nöjd. Sen åker du hem.

Billigt blir det med, inga nya däck någonsin.
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top