LMS RR-Träningar 2010

Ahaa, jag förstår. Jag har bara en timme dit så jag gör en chansning. Det känns som att vädret kan bli precis hursomhelst ikväll. Jag väljer dock att lita på smhi. De säger att regnet kommer 20:00. :)

Och Mattias, jag är inflyttad linkbo så jag pratar inte sådär woligt.

Jag chansar också.

Ahaa, jag förstår. Jag har bara en timme dit så jag gör en chansning. Det känns som att vädret kan bli precis hursomhelst ikväll. Jag väljer dock att lita på smhi. De säger att regnet kommer 20:00. :)

Och Mattias, jag är inflyttad linkbo så jag pratar inte sådär woligt.

Kolla på klart.se, där ser det ut att bli nästan soligt mellan 17 o 20!!!

Det gäller fan att välja rätt vädersite bara!

Last edited:
Ena halvan av Team DNS ställde in för länge sen och andra halvan (jag) ställer in nu. 30 grader och regn kan omöjligt bli varken blött, torrt eller skoj helvete.

Bygger lite istället.

Men, jag har ju skaffat solstol och popcorn så jag kan kolla när ni lastar! Ska jag behöva ställa in det med? :mad:

Nu passerar ovädret här på sin resa på väg mot Lkpg, det öser ner och jag rekommenderar att man utrustar hojen med åskledare om man ska köra.

Last edited:
Hej:)

Här sitter man i en solstol i Hjulsbro Linköping,strålande sol 30+.
Hojen är med så jag kan komma med kort varsel.
Det har tydligen ösregnat i Mjölby för en stund sedan.

Va kul vi hade! ( filmen gör inte regnet riktigt rättvisa )

[YOUTUBE-ID]rfGzOrIIBjY[/YOUTUBE-ID]
Jag körde 6 varv sen kastade min temporärt tätade topp in handuken för kvällen. Gillar inte temporära lagningar som bara håller temporärt. :gnissla
.

Jahapp, vad ska man säga? Efter det att regndäcken och en vettig drevning åkt på hojen var det bara ett pass kvar att köra. Det passet blev OK, men lite motigt att köra hem de 20 milen. Hoppas på tillstånd från Styrelsen, samt bättre väder nästa tisdag.

Skönt att valet att inte åka var rätt :) Hade dock gärna fått komma lite regn här! Galet torrt.

Jag fick också ett par knaggliga regnpass. Hojen gillade inte riktigt regnet dock. Vid två tillfällen så kändes det som någon stängde av tändningen för en sekund. Högst otrevligt i torparn.

Va kul vi hade! ( filmen gör inte regnet riktigt rättvisa )

[YOUTUBE-ID]rfGzOrIIBjY[/YOUTUBE-ID]
Jag körde 6 varv sen kastade min temporärt tätade topp in handuken för kvällen. Gillar inte temporära lagningar som bara håller temporärt. :gnissla
.

Ser ut som nån står och pissar på bilen? :va :)

Jahapp, vad ska man säga? Efter det att regndäcken och en vettig drevning åkt på hojen var det bara ett pass kvar att köra. Det passet blev OK, men lite motigt att köra hem de 20 milen. Hoppas på tillstånd från Styrelsen, samt bättre väder nästa tisdag.

Av ren nyfikenhet, vad körde du för drevning med regndäcken?

Back