Hoztic
Alltid på väg mot nya mål
Regnigt här uppe ja, i Linköping ska de va kanonväder i em!Lite regnigt idag, men hoppas på uppklarnande. Jag kommer dit på Aprilian då BMWn som sagt är till salu och i gatbruk. Nu ska det bullras!![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Regnigt här uppe ja, i Linköping ska de va kanonväder i em!Lite regnigt idag, men hoppas på uppklarnande. Jag kommer dit på Aprilian då BMWn som sagt är till salu och i gatbruk. Nu ska det bullras!![]()
Enligt SMHI regnar det inte i Norrköping, men i Ödeshög är det måttligt regn, eller va iaf för 2 h sen, innan givarn gick sönder... I Linköping har dom stängt av väderstationen över sommarnHur är vädret i Linköping... regnar lite droppar hela vägen hittills. Snart i Norrköping.
Enligt SMHI regnar det inte i Norrköping, men i Ödeshög är det måttligt regn, eller va iaf för 2 h sen, innan givarn gick sönder... I Linköping har dom stängt av väderstationen över sommarn![]()
Kul att se Tessan igen!![]()
Det var kalas. Tack till alla som fixade.
Vad skådan mitt öga..... ett återfall av en gammal asfaltsräv?
Ser ut att gå fort![]()
Vad skådan mitt öga..... ett återfall av en gammal asfaltsräv?
Ser ut att gå fort![]()
Jag tänkte ha min tisdagsträningspremiär nu nästa vecka. Har lms listor på vilka som har löst träningskort, eller måste man ha med o visa upp kortet?![]()
Jojo, jag vet ju om att jag har löst träningskort. Frågan är om LMS vet det. För om de inte vet behöver jag åka en omväg för att hämta upp medlemskortet innan träningen.![]()
ZX Moto gör en Honda-lik retromodell
Screenshot Titta bakåt u... |
|
![]() |
Nya Ducati Multistrada V4 Rally
Pressrelease från Ducati (B... |
![]() |
MV Agusta bekräftar ny Brutale
MV Agusta har avslöjat en d... |
![]() |
Yamaha rekordsatsar på GGN
När världens största enduro... |