LMS RR-Träningar 2010

Jefla bromspump.

Efter beslutet att bli elitförare så sålde jag av mina bromspumpar snabbt som attan och köpte en beggad original på Ebay.

Tror ni att den kommer någon gång? Näädå, den flyter runt i systemet likt inget annat. FAAAAAN!!

Så, nu har jag avreagerat mig. Om 2 veckor kommer jag och är livsfarlig med en Nisin original :fakta

/ Jens

Hur är vädret i Linköping... regnar lite droppar hela vägen hittills. Snart i Norrköping.

Bilder från kvällens event

Såhär såg ni ut på ett ungefär. ( Här finns Fler bilder )

Bifogat

• IMG_2134.jpg
    IMG_2134.jpg
    133.2 KB · Visningar: 72
  • IMG_2419.jpg
    IMG_2419.jpg
    141.4 KB · Visningar: 67
  • IMG_2484.jpg
    IMG_2484.jpg
    124.5 KB · Visningar: 63
  • IMG_2230.jpg
    IMG_2230.jpg
    146 KB · Visningar: 63
  • IMG_2032.jpg
    IMG_2032.jpg
    134.1 KB · Visningar: 58
  • IMG_2143.jpg
    IMG_2143.jpg
    120.6 KB · Visningar: 60
  • IMG_2247.jpg
    IMG_2247.jpg
    124.6 KB · Visningar: 69
  • IMG_2252.jpg
    IMG_2252.jpg
    136 KB · Visningar: 63
Under minuten på prillan igår iaf. Är väl nöjd med det. Men shit vilken skillnad på BMWn och Aprilian. Aprilian kändes som att det var något fel på den. Den accelererade inte. Men ändå så åkte framhjulet i vädret iaf 1an, 2an och så gott som 3an. Men på ett helt annat sätt. Twinregister med mos i mitten istället för mer på topp.

Vad skådan mitt öga..... ett återfall av en gammal asfaltsräv?
Ser ut att gå fort :banana

För en kort stund så var hela Kobbkan Klanen samlad och smidde elaka planer
Under minuten i rondellen , och en hel del långsamare på banan
Tack alla som fixade träningen igår :tummenupp

Jag tänkte ha min tisdagsträningspremiär nu nästa vecka. Har lms listor på vilka som har löst träningskort, eller måste man ha med o visa upp kortet? :)

Jojo, jag vet ju om att jag har löst träningskort. Frågan är om LMS vet det. För om de inte vet behöver jag åka en omväg för att hämta upp medlemskortet innan träningen. :)

Jojo, jag vet ju om att jag har löst träningskort. Frågan är om LMS vet det. För om de inte vet behöver jag åka en omväg för att hämta upp medlemskortet innan träningen. :)

de på kansliet vet kanske det, men det är tyvärr inte riktigt samma personal som sitter på träningarna :brinnerup

Back