LMS RR-Träningar 2009

Första gången på en motorcykel på 5 år, var spännande.

Tack för träningen!
Fast det var bara fyra. Jag tänkte intensivt i bilen på vägen hem igår.

Edit: Tack för en trevlig träning också. Bra ordnat med vädret, men solen bländar lite på rakan och ut ur nya sektionen. Fixa det till nästa vecka.

Inte en chans. Jocke kommer jag att supa under bordet på fredag kväll och Jens hoj kommer att skära på första kvalet :tungan

Såg att du inte var snabbast i går, är du ner i en svacka? :D

ja det gick inget vidare i tisdags... men de kan ja leva med... jag ska åka låga 57or på racet

Tack så väldigt mycket alla som hoppade in och flaggade under/mellan sina egna pass helt underbart :)
Hoppas folk kände att träningen fungerade ok trots att jag inte fick fasta funktionärer direkt. Må det även bara vara lite ömhet du som vurpa känner av imorn :)
Jag är mer än lite öm men verkar ha klarat mig bra ändå.
Finns det nån som sitter på en fotpinnesats höger sida, bromshandtag,kylare mm. till en R1-07 så hör gärna av er!

Man ska väl ändå bara blunda och chansa där? Eller? :va
Har man tur så tar de naturliga variationerna i spårval genom torparn :rodnar och bristen på sikt ut varandra så det blir rätt ändå. Annars får Kjell anledning att börja mobba mig för ständiga exkursioner ut i gruset igen. Har annars lyckats undvika dem hyfsat i år. :)

Inte en chans. Jocke kommer jag att supa under bordet på fredag kväll och Jens hoj kommer att skära på första kvalet :tungan

Såg att du inte var snabbast i går, är du ner i en svacka? :D

Skära? Det är ju Papunens gamla hoj, den gör inte sånt.

Däremot ska jag pytsa i 5ml gaffelolja i varje ben så jag slipper bottna gaffeln i inbromsningen varje varv...

Watz´a style!

/ Jens

Jag anar en konspiration! Manges tjej sprang och köpte MER på burk, inte konstigt att 59:orna inte infinner sig :mad:

Tar med 2 st 1½ liters Pepsi-Max!

Om du samtidigt ser till att tejpa fast en flaska med MAX på bröstet med sugrör in i hjälmen kommer 57orna dirreckt och Otto är chanslös i VM i B-race Rokke1000

Nä, får jag inte till 58or nästa tisdag är jag besviken jävlar!

/ Jens

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...