LMS RR-Träningar 2009

du är visst inte heller bitter:D
kolla hur långt elen till däckvärmarna räcker...och varmkör där ist...
och hyr ut dit 100-400 till mig på falken i helgen:tummenupp
Nej, jag är inte biiiiiiter :mad:

Förhoppningsvis blir jag "av" med mitt 100-400 i Örebro på torsdag :)
Klart som fan de varmkör hos någon annan. 50% av charmen som du säkert förstår. :hihi
Man kanske skulle rulla bort till "deras" box nästa gång och ställa sig och varmköra hojen med avgasrören riktade inåt boxen, borde ju inte röra dem ryggen :D

Andreas (#31). Styret gick av för honom när han bromsade mot bergskurvan, då blir livet lite svårt. Men vi kom fram till att det måste blivit en spricka i staget när den trilla på min hoj.

Det där tänker jag på varje gång nån lovordar hur bra det är att sätta spännbanden i styret när man lastar hojen på släp eller i buss....

Det där tänker jag på varje gång nån lovordar hur bra det är att sätta spännbanden i styret när man lastar hojen på släp eller i buss....

Japp, så var det. Jag skulle bromsa inför bergskurvan när mitt högra clip-on sa plopp! :brinnerup

Jag har inte helt klart för mig vad som hände sen, om jag ramlade av eller om hojen gick omkull direkt. Hur som gled både jag och min trotjänare en bit på asfalten för att sedan stanna upp det underbart mjuka lecahavet. Jag klarade mig bra, och hojen behöver en ny framkåpa samt clip-on:s.

Det kan ha varit så att det hade blivit en liten spricka i mitt clip-on när vårt tält rev ner min hoj i depån på Anderstorp. Jag kollade snabbt igenom hojen och den verkade ok.. jag körde två race och ett och ett halvt träningspass, sen gav alltså höger clip-on upp. Lite snopen blev jag, men samtidigt väldig glad över att det inte hände med folk omkring mig eller på GotlandRing med kalksten i avåkningszonerna.

Ett tips till KM 600-klassen, håll rejält avstånd till mig, försök inte köra om eller nåt annat dumt! :tungan

Nya delar beställda, soon back on track!

Ett tips till KM 600-klassen, håll rejält avstånd till mig, försök inte köra om eller nåt annat dumt! :tungan

Ska ta det lugnt när jag varvar dig då :hihi

Det är manligt att åka av där. :gnissla

Det gjorde jag på torsdagsträningen :yoparty (dock efter bromsningen och på gas ut men ändå)

Hur gick det för dig där?

Ooooh kitdelar! :hoppa

Skönt att det gick bra. :tummenupp

Du vet vi bygger bättre hojen genom att vurpa och se vad som inte höll måttet :D

Last edited:
KM-hets!!!

Du vet vi bygger hojen bättre genom att vurpa och se vad som inte höll måttet :D

Japp!
Dock kommer jag köra ifrån dig ännu mer nu när jag får kit-delar. :banana
Dessutom har jag idag varit på posten och hämtat ett annat lagom stort paket som snart sitter installerat på hojen. Se upp Hampus! :arsele

Ja visst är det ett bra sätt att förvissa sig om att styret är helt!!
Håller det inte för att hålla cykeln upprätt i bussen så ska man nog inte köra med det heller.

/HW
(jag förstår exakt vad du menar men tycker inte likadant!:va)

Shit nu smittar öket också. Det blir karantän i containern resten av säsongen för att inte "ful-sjukan" ska sprida sig som en löpeld i depån.

björn

Ja, det är inte alls bra. Nu är det viktigt att vi kommer åt den faktiska källan. Till att börja med, är det någon som vet vem som har lärt Hampus att fulmeka så hejdlöst?

Ja, det är inte alls bra. Nu är det viktigt att vi kommer åt den faktiska källan. Till att börja med, är det någon som vet vem som har lärt Hampus att fulmeka så hejdlöst?

:D:D
Det är ialla fall roligt att någon plockat upp facklan som "Beste FulMäck" man saknade ju nästan virrevarvet.
//
B

Jag skulle tro att det är Björn.e men vi vet inte säkert före Hampus hoj försöker ta självmord genom att självantända. :näsblod

Nej, jag är inte biiiiiiter :mad:

Förhoppningsvis blir jag "av" med mitt 100-400 i Örebro på torsdag :)
Man kanske skulle rulla bort till "deras" box nästa gång och ställa sig och varmköra hojen med avgasrören riktade inåt boxen, borde ju inte röra dem ryggen :D

hur gör du då med el till däckvärmarna???

offtopic
8500 var rätt kurs....
till topic igen..

lång skarvsladd lr bensindrivätelverk:tummenupp

hur gör du då med el till däckvärmarna???
offtopic
8500 var rätt kurs....
till topic igen..
lång skarvsladd lr bensindrivätelverk:tummenupp
Jag skulle ha tagit mer så här i efterhand, men men...

Däckvärmare?
Jag kommer självklart att varmköra 08:00, typ 4 timmar före kvalet :tungan

Japp!
Dock kommer jag köra ifrån dig ännu mer nu när jag får kit-delar. :banana
Dessutom har jag idag varit på posten och hämtat ett annat lagom stort paket som snart sitter installerat på hojen. Se upp Hampus! :arsele

Jag har precis surfat runt på biltema och valt ut delar till att bygga raceväxling :yoparty

Tror det sitter djup rotat min farsa tyckte jag kunde sätta något bakom kolvarna så de inte åker bak när det wobblar men det tyckte tom jag var en ganska dum ide :gnissla

Last edited:
Gotland

Lånar LMS-tråden då jag inte har några andra vänner.
Mina Homies ska till Gotland Ring 5-7 juni. Jag har trots idoget scannade av SH ej fått tag i en biljett till den helgen.
Jag undrar, då jag är socialt inkompetent,rädd och otrygg om det är nån av er som ska dit helgen innan som kan ta hand om mig på Gotland:krama om jag skulle lyckas få tag i en biljett dit.
Hälsningar
Olle

Lånar LMS-tråden då jag inte har några andra vänner.
Mina Homies ska till Gotland Ring 5-7 juni. Jag har trots idoget scannade av SH ej fått tag i en biljett till den helgen.
Jag undrar, då jag är socialt inkompetent,rädd och otrygg om det är nån av er som ska dit helgen innan som kan ta hand om mig på Gotland:krama om jag skulle lyckas få tag i en biljett dit.
Hälsningar
Olle

Hej Olle!

Hela team r6 ska dit båda helgerna så du är varmt välkommen att rejsa med oss! Lova bara att hålla igen lite på gasen på KM :krama

/lena

Tyvärr så har vi ingen cafepersonal till träningen ikväll, så medtag matsäck.

Nyheter
Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back