LMS RR-Träningar 2009

Zenit

#17
Gick med
12 Oct 2004
Ort
Linköping
Hoj
hojlös
hmm tänka... det blir vänster sida alltså yttern...
enda gången du kommer få köra om är när jag ska svänga höger av banan för att åka in i depån :pannkyss

om du vart snäll under året ska du få en kurs i spårval till våren i julklapp:tomten

Hahaha fick dig i tisdags. Yttern i S:et :yoparty

(nästa gång ska jag inte wobbla sönder hojen så kanske man kan ta den där kursen :) )
 

Mamma mia!

Member of team R6
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Linkan
Hoj
r6-räser
Hahaha fick dig i tisdags. Yttern i S:et :yoparty

(nästa gång ska jag inte wobbla sönder hojen så kanske man kan ta den där kursen :) )

Skön kontrast att se de duktiga skruva lite på fjädringen och ställa om tändingen när en annan kommer in efter passet och av en slump uptäcker att man har 1,4bars varmtryck i bakdäcket.. Vi lirar i olika divisioner liksom.. :fyllisar

Har du fått rätsida på motorproblemet Hampus?
 

Wedell

Superstock 600 med hallonsylt.
Gick med
17 Nov 2004
Ort
Linköping
Hoj
CBR600rr 07a
Hahaha fick dig i tisdags. Yttern i S:et :yoparty

(nästa gång ska jag inte wobbla sönder hojen så kanske man kan ta den där kursen :) )


Och man skall alltid hålla sig till sanningen eller hur Hampus:rolleyes:

Men snart är det tisdag igen, då skall du få försöka på riktigt :smasha
 

Zenit

#17
Gick med
12 Oct 2004
Ort
Linköping
Hoj
hojlös
Skön kontrast att se de duktiga skruva lite på fjädringen och ställa om tändingen när en annan kommer in efter passet och av en slump uptäcker att man har 1,4bars varmtryck i bakdäcket.. Vi lirar i olika divisioner liksom.. :fyllisar

Har du fått rätsida på motorproblemet Hampus?

Haha ja jag har då inte fattat va de vrider på heller, hade problem som gick att beskriva en gång och fick hjälp med att vrida på en skruv sen gick det bättre vet ej varför :död

Och man skall alltid hålla sig till sanningen eller hur Hampus:rolleyes:

Men snart är det tisdag igen, då skall du få försöka på riktigt :smasha

haha ok du hjälpte till med spår och körde långsamt men det sa jag aldrig något om i höstas heller, får jag hojen att funka innan tis ska vi se om jag inte kan få lite häng på dig :tummenupp
 
Last edited:

christer

SDK Socio # 3535
Gick med
26 May 2003
Ort
Linköping
Hoj
Ducati 748 SPS
Det finns ingen ansvarig för tisdagens träning och mej vetligt ingen som anmält sitt intresse att vara funktionär. Enligt SMHI så ska det bli fint väder så det vore synd om vi vore tvungna att ställa in.

/CL
 

Fjordmannen

Ny medlem
Gick med
27 Feb 2005
Ort
Finspång
Hoj
CBR600RR 05
.

Det finns ingen ansvarig för tisdagens träning och mej vetligt ingen som anmält sitt intresse att vara funktionär. Enligt SMHI så ska det bli fint väder så det vore synd om vi vore tvungna att ställa in.

/CL


Håller tummarna. Vi är ett par stycken i Finspång som kommer anmäla oss vid nästa träningsledarkurstillfälle, så att det inte blir ett fåtal stackare som är tvugna att hålla i det.
 

HW

Behandlar dig som du behandlar mig!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Klagstorp / Klåparp
Hoj
Tillfälligt hojlös
Jag fixar det men vi saknar en flaggvakt. Den personen behöver inte ha licens utan bara en arm eller utvecklad färdighet att hålla och vifta med en flagga på annat sätt. Skicka ett PM om du tänker komma och hjälpa till.

Edit. Det där lät elakt, det var det inte... jag käkar lasagne samtidigt så jag har bara 30% hjärnkapacitet kvar till att skriva på sporthoj.com... det brukar iofs. räcka men det lät lite väl spydigt när jag läste det andra gången...

solly!

/HW
 

Fjordmannen

Ny medlem
Gick med
27 Feb 2005
Ort
Finspång
Hoj
CBR600RR 05
Jag fixar det men vi saknar en flaggvakt.

You are the man!
Väderångesten börjar göra sig påmind. MSN visar fint väder hela veckan men just i Linköping imorgon fint väder hela dagen . KL17.00-20,00 skurar och sedan klarnande.
Ville bara dela med mig av min ångest. Nu känns det bättre.:)
 

Teddy

"...I been here for years"
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Vallentuna
Hoj
1973 Suzuki GT550.
1. 36 Andreas Wedell 59.853

59? Jösses! Dessa ungdomar..., ingen respekt, ingen morgondag, de bara kör och tittar aldrig tillbaka. Jag vet inte varför jag fortfarande ens försöker. Igår kväll på vägen från tåget till radhuset blir jag omkörd av två tonårstjejer på en cykel som ropar "flytta på dig gubbe!". Nåja, jag ska väl ta mig till banan och bli förnedrad i år också.

Ehhh och jo förresten, Grattis till 59'an Andreas. Jag och Christer ska bara färga håret och lyssna in oss på de senaste hiphop-låtarna sen så...eller kanske inte...
 

christer

SDK Socio # 3535
Gick med
26 May 2003
Ort
Linköping
Hoj
Ducati 748 SPS
Ehhh och jo förresten, Grattis till 59'an Andreas. Jag och Christer ska bara färga håret och lyssna in oss på de senaste hiphop-låtarna sen så...eller kanske inte...


That's the spirit Teddy, hmm, så är det de där med hår, i mitt fall så får det bli färgad flint:gnissla
 
Nyheter
Sherco 2025 – Första intrycket.

Fotograf: Dan Gustavsson (G...

Shercos nya enduroprogram för 2025!

Igår kväll presenterades Sh...

Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Top