LMS RR-Träningar 2009

Nå, kör classic i en egen grupp eller vad?

Spelar det ngn roll om dom åker i egen grupp? Jag tycker det verkar bäst att dela in folket efter hastighet på banan som vanligt. Att bunta ihop alla classic i en grupp låter dumt.

Jag tycker att det verkar dumt att släppa in classic över huvud taget.

Reglementet är till för en anledning! :mattias

Jag tycker att det verkar dumt att släppa in classic över huvud taget.

Reglementet är till för en anledning! :mattias

De måste ju också få träna på banan innan tävling. Men jag håller med om att det är "dumt" att blanda grupperna då classic kör hela andra spår än vad vi försöker göra...

Vi får se vad Göran bestämmer sig för att göra i kväll.

Spelar det ngn roll om dom åker i egen grupp? Jag tycker det verkar bäst att dela in folket efter hastighet på banan som vanligt. Att bunta ihop alla classic i en grupp låter dumt.

eftersom de kör efter både annat reglemente och många vet inte hur man använder depåinfart/utfart osv på det sätt som "vi andra" förväntar oss så kör med en classicgrupp istället.

det är nog inte så många classicare kvar, de har trots allt haft träning sen kl 13

eftersom de kör efter både annat reglemente och många vet inte hur man använder depåinfart/utfart osv på det sätt som "vi andra" förväntar oss så kör med en classicgrupp istället.

det är nog inte så många classicare kvar, de har trots allt haft träning sen kl 13

ok, visste inte att dom inte behövde följa regler...

Kul att träna på Sviestad igen men jag tycker det är lite dåligt att klockan 17 meddela att det blir försenat för att det saknas en flaggvakt. Sånt måste lösas i god tid före träningen.

Sen borde ordningen som grupperna kör i vara densamma vid alla träningar.

Nyheter
Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti

MV Agusta tar ett nytt steg...

MV Agusta förlänger garantin till fem år

Italienska motorcykeltillve...

Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan