LMS Roadracing SM 18-19:e juni

Du menar format c:? :D

Det känns lite som att den inte orkar leverera strömmen hela tiden, så antingen är det servern eller linan som begränsar. Om nu inte jag är ensam om att ha problem?

du är inte ensam, jag får "cache fill" i mplayer mest hela tiden, han skulle titta på det, hoppas det löser sig till räjs!

UPDATE: Det verkade ha varit kass bandbredd ut från källan, de ska ha löst det nu
 
Last edited:
Last edited:
Ljudet är en aning distat. Kanske läge att skruva lite på nån ratt. :)
 
Hej:)

Skulle inte Mattias köra i 125 klassen?Har han hoppat av?
Super imponerad av juniorerna som kör standard hojar
på bättre tider än vad jag kan prestera med en prod racer:tummenupp
 
PUST äntligen hemma, efter en lång dag som började redan ½6 med en tur på 18mil.
Har varit en fantastisk dag vid postering#2 med mycket och BRA racing under mer än 8timmar racing på hög nivå.:tummenupp Å efteråt chilla:cool: runt i depån å ljuga med lite gamla stötar från mitt tidigare liv för ~20år sen, sem t.ex Terje Ödegård, Peter Sköld, Håkan Olsson å Köla för att nämna några :)
Så nu är det bara en :öl å sen natta kudden:trött Junior som vaa me tyckte det var helt suveränt kul:yoparty

Natti, natti å lycka till imorron alla ni som kör å håll er på hjulen:Bugar
 
Någon som vet hur det gick med Andreas som vurpade i sst 600?


Tack vädergudarna och alla funkisar för en toppendag!
 
Första kurvan. Två hojar. Andreas är i depån nu med ena armen i mitella (stavning?).

Mattias hyrde in en snabbare förare :)
 
Ett litet urval av bilder från dagens rejs.
Alla bilder finns här: http://ilari.se/rrsm_20110618/

IMG_8318.jpg

IMG_8382.jpg

IMG_8421.jpg

IMG_8425.jpg

IMG_8464.jpg

IMG_8499.jpg

IMG_8580.jpg

IMG_8719.jpg

IMG_8745.jpg

IMG_8754.jpg

IMG_8873.jpg

IMG_8979.jpg

IMG_9003.jpg
 
Björn ( Masen) snabbast i regnet :yoparty
Tyvärr bara 5a det kunde ju blivit en pall :)
 
Spontantur dit och kikade på lönnroos i junior, heeeeelvete så blött det var. All heder åt förarna.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top