LMS Roadracing SM 18-19:e juni

Det är absolut bättre att reglerna följs, därför är jag inte helt nöjd med vårt beslut under ert race. Jag lovar bättring till nästa gång. Självklart ska alla kunna fulfölja racet oavsätt om hojen drar mycket eller lite bensin.

@Benny, det svåraste är att ta beslut som gör att alla blir nöjda och så att det blir så rättvis som möjligt även fast man fortfarande följer reglerna. Sen tycker jag att det är svårt att man känner de flesta som kör vilket gör det jättejobbigt att ta beslut ibland. Att ta snabba och korrekta beslut när någon man känner ligger i en sandfålla och har ont är banne mig inte helt lätt heller...

Än en gång Alx, du skötte/sköter ditt TL-skap utomordentligt väl; du kan din sak och fattar rätt beslut i fler fall än de flesta samt, du går ju att prata och resonera med! Det var ett nöje att sitta som förarepresentant i juryn och lyssna på hur du tog in, resonerade om och hanterade uppkomna spörsmål.:tummenupp
 
Då är du "fri" iom att TL gjort så du har för lite bränsle i tanken.

:confused:

Men om jag leder och kraschar på näst sista varvet då, ett varv som egentligen inte skulle varit med? Kan jag på samma grunder få tillbaka min placering då? Enligt ditt och Gustavs resonemang är jag ju "fri" och bör därför.... ja vadå?:confused:
 
Alx jag har aldrig träffat en bättre TL under dom åren jag kört ivgf! Du e grym!
Funkisarna gjorde ett kanonjobba, ni var helt grymma!
Tack alla!!!
 
:confused:

Men om jag leder och kraschar på näst sista varvet då, ett varv som egentligen inte skulle varit med? Kan jag på samma grunder få tillbaka min placering då? Enligt ditt och Gustavs resonemang är jag ju "fri" och bör därför.... ja vadå?:confused:


Undrar vad som händer då.
Dock tror jag inte du fått segern faktiskt.
Du kunde gjort det klart för TL på griden, står faktiskt hur många varv som skall köras på tavlan.
TL hade tagit beslutet att köra full distans.
 
Back
Top