LMS Roadracing SM 18-19:e juni

Vi säljer matlådor i cafét vid lunchtid (de som blir över från funkismaten), sen finns ju alltid korv och hamburgare som vanligt.

ok så vi kan endast köpa med OM det blir över? :confused:
Kan ni inte göra som i Anderstorp åtminstonde, där kunde man ju beställa middag.
 
Man kan laga sin egen mat....
Absolut det hade varit den bästa lösningen men jag har helt enkelt inte plats för några matlagningsgrejer.
Tobias, de senaste åren har jag gått till serveringen kvällen före och beställt lunch tillsammans med funkismaten. Har funkat perfekt, förhoppningsvis går det även i år.
 
Absolut det hade varit den bästa lösningen men jag har helt enkelt inte plats för några matlagningsgrejer.
Tobias, de senaste åren har jag gått till serveringen kvällen före och beställt lunch tillsammans med funkismaten. Har funkat perfekt, förhoppningsvis går det även i år.

O ja kan helt enkelt inte laga mat...jaja får hoppas att det går o beställa annars får jag sno en korvstroganoff ur Stefans kylbox:tungan
 
Absolut det hade varit den bästa lösningen men jag har helt enkelt inte plats för några matlagningsgrejer.
Tobias, de senaste åren har jag gått till serveringen kvällen före och beställt lunch tillsammans med funkismaten. Har funkat perfekt, förhoppningsvis går det även i år.

Vi gör så att ni som vill ha mat mailar antal och dag till roadracing@lms.se så sammanställer vi en lista och sen hoppas vi på att den finns att hämta i Café Racer runt lunch. :)

Senast på fredag 10/6 ska ni ha anmält hur mycket mat ni vill ha.
 
Bra agerat med maten Alex!

10/6 sista matbeställning, lägg på ett kål alla som ska ha mat! :banana
 
Våga wildcarda då fegis. Du har ju hojen och farten!

Edit: alex: får jag köra skambil iår igen? Jag kan stå för bilen med, så slipper ni jaga sådan..

Vi har fixat bilar, Hampus får inte tanka i år så vi räknar med att ha dom på plats hela helgen...

Glöm nu inte att beställa mat ni som vill ha det! En förändring dock, maten kommer att hämtas ut i Café Kolven (vid go-karten) istället.
 
Någon som vet hur många träningar det kommer att bli under fredagen?
 
Sedär ja!

Ett wildcard på The Flying Meatball. :tummenupp
 
Finns affischen som PDF eller i annat lämpligt nedladdningsbart format?

Jag vill ha en idolbild på Macke som bakgrundsbild på datorn!
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top