På söndag blir det sol, beställde det i går.Nej. Men en del av oss funkisar har nog fått fuktskador. Hoppas på att vädret blir bättre i morgon och på söndag!
Håkan: Upp med tiderna nu!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
På söndag blir det sol, beställde det i går.Nej. Men en del av oss funkisar har nog fått fuktskador. Hoppas på att vädret blir bättre i morgon och på söndag!
På söndag blir det sol, beställde det i går.
Håkan: Upp med tiderna nu!![]()
Tiderna har ju funnits på mylaps hela dagen http://www.mylaps.com/results/showevent.jsp?id=430305
Är det bara 9st som körde i dag i superbajk eller var det bara 9 som hade transponder?
Kan man höra det live idag också på weben??Någon som vet?adress??
tyvärr, ingen liveradio och ingen livetiming utanför depån heller.
Tiderna brukar dock komma upp relativt fort när racen är klara
tyvärr, ingen liveradio och ingen livetiming utanför depån heller.
Tiderna brukar dock komma upp relativt fort när racen är klara
Jag kunde inte se tiderna när jag skrev inlägget till Håkan. De kanske inte hade hunnit upp till Stockholm ännuTiderna har ju funnits på mylaps hela dagen http://www.mylaps.com/results/showevent.jsp?id=430305
Är det fullt startfält i Superbike?
Såg att Fredde körde 56,4 på första Superbike-kvalet. Vad är gällande varvrekord på Sviestad?
Superbike körde 57-blankt som bäst förra året så banrekordet stämmer nog. Hoppas Fredde kan plocka det idag eller i morgonEnl. lms hemsida (hur uppdaterat det är låter jag vara osagt):
SBC, 56,509, Michael Lorentzon, Yamaha R1, SM 2007-05-27
Superbike körde 57-blankt som bäst förra året så banrekordet stämmer nog. Hoppas Fredde kan plocka det idag eller i morgon![]()
Han har plockat det, 56 blanktdessutom utklassade han i SST600 bästa varvtid 57,2
..klipp klipp...
Omstarten går betydligt bättre, jag tar den och håller ledning genom första kurvan och ner mot torparn där Watz tyvärr smiter in på innern på något vis. Watz kör snyggt och bra och jag har problem att hinna med riktigt, tappar lite hela tiden. Efter några varv kommer Krille ombromsandes och får en lucka direkt men jag har inte gett upp utan jagar vidare och det ger resultat. Krille verkar tröttna lite och jag kör ikapp honom igen. När sen varvningarna kommer har jag lite flyt och tar igen det sista så jag är ikapp och uppe i bakhjulet på honom igen. ..klipp klipp..!
Jag kunde inte se tiderna när jag skrev inlägget till Håkan. De kanske inte hade hunnit upp till Stockholm ännu
Håll en plats till mig i morgon Otto, jag vill ju så gärna stå och vifta med dig!![]()
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |