Inget sugen alls!!!!!!!!!!!! Någon som har en cykel att låna ut?
Duger det med en R1-04?
Själv vågar jag inte köra med de stora grabbarna så jag kör nog i damklassen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Inget sugen alls!!!!!!!!!!!! Någon som har en cykel att låna ut?
Edit: Anmäld. Nu är det bara ni n00bs kvar då.
Då ses vi där hoppas jag!Duger det med en R1-04?
Själv vågar jag inte köra med de stora grabbarna så jag kör nog i damklassen.
Gött! kommer bli en kanonkväll
Ett ypperligt tillfälle att avsluta säsongen eller börja sin karriär
Själv ska jag försöka se om jag kan få lite bättre markfrigång på SV:n så flaggvakterna inte behöver oroa sig för att det är nåt som skrapar i![]()
Då ses vi där hoppas jag!
Ser att Anders Mahrs-Träff ska köra sitt debutrace också (tror jag?) kul!!!
Nja, speciellt fränt är det väl inte men du kanske kunde ge dem en lista på motorcyklar där det är vanligt att det skrapar i (ex SV650)Vi har observanta funkisar men på KM:et ska jag påpeka att det är fränt med gnistor och saker som skrapar i (knän, fotpinnar) så du slipper bli stoppad igen.![]()
Ja eftersom B-racet inte riktigt gav de framgångar som önskades så skulle det väl inte sitta helt fel med att ha ett halvår att kunna påpeka hur snabb du faktiskt ärVar är alla? Avvaktar ni väderprognosen eller? KM brukar vara en synnerligen prestigelös tillställning.
För egen del måste jag spöa 1.06,811 för att få sege i obalans över vintern. Jag är inte helt säker på att jag fixar det, men jag måste ju försöka.
Sov mycket och satsa ordentligt kommande helg istället för det känns inte som om du har så mycket att bevisa på Sviestad.Skulle gärna komma och gasa lite, men vågar inte riskera något inför mitt wildcard nästkommande helg.![]()
Hur menar du då?Sov mycket och satsa ordentligt kommande helg istället för det känns inte som om du har så mycket att bevisa på Sviestad.![]()
Tycker nog att KM hamnade lite fel i år. Att trycka in det mellan ett B-race och SO/SM ger mindre deltagare än vad det kunde ha gjort. Hoppas på bättre datum nästa år.Var är alla? Avvaktar ni väderprognosen eller? KM brukar vara en synnerligen prestigelös tillställning.
Tycker nog att KM hamnade lite fel i år. Att trycka in det mellan ett B-race och SO/SM ger mindre deltagare än vad det kunde ha gjort. Hoppas på bättre datum nästa år.
Krascha inte den, du ska ju köpa min hoj och behöver pengarnaDuger det med en R1-04?
Skulle gärna komma och gasa lite, men vågar inte riskera något inför mitt wildcard nästkommande helg.![]()
Jag får väl ställa upp och försvara dina färger.....
// Johan
Jag är marginellt mindre n00b än ni. Kör nu, det är roligt som fan. När man kört klart kan man ljuga om det på sporthoj.com också. Svårslaget.
Jag hittar sex stycken anmälda. Var tittar du?Du har stora chanser på en sjätteplats ( det är bara fem anmälda i 125 - 400 just nu)![]()
Om det nu är så jävla skoj, varför körde du inte i söndags?![]()
Du har stora chanser på en sjätteplats ( det är bara fem anmälda i 125 - 400 just nu)![]()
Jag ville köra... Men får inte för gumman
Ska vara på Arlanda kl 07:00 på onsdag för 3v semester i usa... så gumman tvärvägrade.
//
B
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion