Lms Km2 9/9

• Thread starter Thread starter Alx
  • Start date Start date
Man kan bara tacka och buga för en kanoan kväll :tummenupp
Tack till alla funkisar och alla som gjorde det möjligt

/Hakan

Hej hopp. Sitter och kollar resultaten på 1000 cc och undrar en sak. Vart kom Fredrik Lindell ifrån? Ingen kvaltid men slutade fyra i racet. Starta han från depån eller sist på plattan?

/Stefan

Blev sugen på att åka så lyckades låna ihop lite grejor under 600 racet och fick starta sist!
Det jobbiga var att trycka i ett par 45:or i håkans stövlar som var strl 43, gjorde jävligt ont!

Tack alla som ställde upp som funktionärer! Det blev ett stort gäng tillslut. Trist att man var tvungen att jobba, verkar ha varit en kanonkväll! Tack Gustav för telefonrapporten i halvtid! :D

Ok Lindell. Då förstår jag :) Bra kört då he he

RR är farligt och då menar jag inte under själva körningen. Jag vaknade med jättehuvudvärk och nästan 39!!! grader i kroppen. Mår inget vidare nu heller :( Antar att svettigt skinnställ efter kval som ligger i bussens lastutrymme inte är optimalt. Jävlar vad jag frös när stället drogs på innan racet. Men men...PB med råge och en placering som var över förväntan så var det värt det :)

/Stefan

Ok Lindell. Då förstår jag :) Bra kört då he he

RR är farligt och då menar jag inte under själva körningen. Jag vaknade med jättehuvudvärk och nästan 39!!! grader i kroppen. Mår inget vidare nu heller :( Antar att svettigt skinnställ efter kval som ligger i bussens lastutrymme inte är optimalt. Jävlar vad jag frös när stället drogs på innan racet. Men men...PB med råge och en placering som var över förväntan så var det värt det :)

/Stefan
Såg att du körde låga 1.02 nu. :tummenupp
Fast du fick stryk av "Gubb-Watz". :blah ;)

Ha ha ha nu ler jag stort igen. Ja jävlar vad jag försökte. Det mest tappra försöket kom efter långa rakan på sista varvet. Jag var mer eller mindre förbi och Gubb-Watz lämnade plats för mig MEN så blir det något tokigt med han framför oss. Vi kommer ifatt honom lite galet och Gubb-Watz kommer före ner i nya partiet. Ännu en gång inser jag att han helt enkelt SKA vara lite före mig....oavsett om han sitter på 1000 eller 600 he he..

Såg att du körde låga 1.02 nu. :tummenupp
Fast du fick stryk av "Gubb-Watz". :blah ;)

Någon som har bilder från racet? Såg ju folk som fotade men har inte hittat ngt på nätet.

Back