Lms Km2 9/9

• Thread starter Thread starter Alx
  • Start date Start date
Jag vill ha rapport via telefon efter varje avslutat heat. Typiska att man ska jobba eftermiddag just idag. :mad:

Alx. En person ringde mig igår om hämtning i Sthlm. Han ringde inte igen och jag har inte hans nummer. Har du? Jag sätter mig i bilen nu så du får ringa mig om han ska med.
mvh Gustav O

Jaa, det gick ju bra det där tillslut. Synd om Cajback bara att krascha så dumt, det såg inge roligt ut alls faktiskt.

Tack för ett bra KM!
Lite synd med sjukvårdspersonalens försening, men det gick ju bra ändå.

Fjordmannen tackar jag speciellt för den roliga starten :gnissla och det mycket viktiga race-hetsandet i depån.

Själv körde jag min första tävlig idag och får känner mig nöjd. Jag spöade ju trots allt värsta konkurrenten Janne med ett varv.. :D

Och till Pälle som fick kulorna i halsen, svälj å på't igen bara! (förväntar mig för övrigt att den filmade kraschen publiceras..)

Syns på Mantorp! :yoparty

125-400: Teddy kraschade från ledning, Gustav O kom trea och smackade in ett nytt PB. Nicklas Krey vann och Håkan kom tvåa.

600: Sunkan vann hela skiten! Wille S. kom trea. Patrik Andersson var tvåa.

1000: Jonas ex-Svensson vann, nån annan kom tvåa och Macke vann tredjeplatsen!

125 fjunior missade jag helt, men jag antar att 75% av de startande slutade på pallen.

Framförallt kom Gustav i mål för första gången på sju tävlingar. :tummenupp

Teddy har SM-fart. :yoparty

Bra kämpat av Oscar som missade kvalet och fick starta sist efter att ha fått åka hem och hämta en till hoj.

Fantastisk körning av Nicklas Krey som från pole (eller hade Teddy Okada kanske pole?) kom sist iväg och ändå vann. :tummenupp Om inte Teddy vurpat så hade vi nog fått en GP-fight av episka mått. :)

Fem 600:or hade bättre bästa tid än bästa 1000.

Last edited:
Hej hopp. Sitter och kollar resultaten på 1000 cc och undrar en sak. Vart kom Fredrik Lindell ifrån? Ingen kvaltid men slutade fyra i racet. Starta han från depån eller sist på plattan?

/Stefan

Hej hopp. Sitter och kollar resultaten på 1000 cc och undrar en sak. Vart kom Fredrik Lindell ifrån? Ingen kvaltid men slutade fyra i racet. Starta han från depån eller sist på plattan?

/Stefan

Han lånade en Kawa 600:a och startade sist utan att ha kvalat.

JA, jävlar va kul det var idag. :)
Mer detaljerad racerapport får jag ta sen men Albin godkände min piston cup somjag kom hem med och det gjorde hela grejen ännu mer värd. :)

Var det någon som tog hand om min stenåldersdator som jag glömde i pit-lane?
/ Andreas Gising, 0736429822

Tack LMS för ett fint klubbrace. Som vanligt är dessa de trevligaste tillställningarna. Bekanta ansikten och avslappnad atmosfär. Teamchefen Mattias dök upp med däckvärmarna och kaffet smakade gott. Det är lustig vilka tankar som far genom huvudet de där tiondelarna man ligger och skrapar skinnstället på asfalten. När armbågen slog i backen noterade jag lätt förvånad att "Det här gör ju inte så ont". Sen ser och hör jag hojen åka ut i sanden och tänker "Åh nej inte mina fina kåpor". Det var riktigt kul att få se Gustav på pallen. Grattis till en välförtjänt tredjeplats Gustav! :)

Härlig dag! Allting rullade juh på fint!

Mycket stort tack till LMS bra genomförd dag. Tråkigt att watzen vurpade när han hade en ganska betryggande ledning. Redan första varvet tänkte jag försöka hänga på, men redan borta i torparn insåg man att killen kör nog lite för fort!

Så langa upp lite bilder nu!

Bifogat

• P9090479.JPG
    P9090479.JPG
    192.3 KB · Visningar: 85
  • P9090474.JPG
    P9090474.JPG
    159.7 KB · Visningar: 77
  • P9090484.JPG
    P9090484.JPG
    205.7 KB · Visningar: 84
Last edited: