LMS KM Uno 10/5!

Anmäld. Kommer det inte fler nu har jag pallchans! Fast Calle Torssell brukar alltid komma och förstöra mina planer. =(

Tycker det är dåligt med anmälda, vädret ser ju ut att bli kanonbra ju! Vad väntar ni på? :)

Tycker det är dåligt med anmälda, vädret ser ju ut att bli kanonbra ju! Vad väntar ni på? :)

Kan man bli medlem i LMS o köra KM, trots att man är med i en annan klubb och den står på licensen? (obs: seriös fråga!)

I så fall kan jag dra ur en plugg ur duccen o ställa upp i 600 klassen. Bättre att bli 4 av 4 i än sist av många =) (Så klart chanslös i 600 även med båda pluggarna i :Bugar)

Kan man bli medlem i LMS o köra KM, trots att man är med i en annan klubb och den står på licensen? (obs: seriös fråga!)

I så fall kan jag dra ur en plugg ur duccen o ställa upp i 600 klassen. Bättre att bli 4 av 4 i än sist av många =) (Så klart chanslös i 600 även med båda pluggarna i :Bugar)

Raring, har du läst tilläggsreglerna? Licensen ska vara utställd på LMS. :fakta

Välkommen åter nästa år, men du får nog tänka ett varv till på vilken klass du klassar in i. :rolleyes:

Raring, har du läst tilläggsreglerna? Licensen ska vara utställd på LMS. :fakta

Välkommen åter nästa år, men du får nog tänka ett varv till på vilken klass du klassar in i. :rolleyes:

Bättre att bli wipped än att läsa själv. Win, win :D

Återkommer nästa år och då ska jag vara snabbare än en mazarin:tummenupp

Hej:)

Om man är (om det skulle vara så)med i 2 motor föreningar,
kan man få ställa upp i KM på Sviesta då???
Bara undrar!
Om man är med LMS+en annan.
Jag bara funderade?

Hej:)

Om man är (om det skulle vara så)med i 2 motor föreningar,
kan man få ställa upp i KM på Sviesta då???
Bara undrar!
Om man är med LMS+en annan.
Jag bara funderade?

Raring, har du läst tilläggsreglerna? Licensen ska vara utställd på LMS. :fakta:

Visst, om du har licens via LMS :o=

Jag kommer inte att komma. Tyvärr.

De e' samma här:( Hinner inte få ihop moppen å saknar ett dj... lager. Men undrar oxå om de e' nån i Sthlms trakten som kan tänka sej att ta mej ner dit och på köpet få en mek:fattartil Man vill ju inte missa ett av årets stora event i RR-världen:hoppa
Pm:a Lr ring 070-4182470 om det e' intressant Jag bor på söder sidan om stan å kan hoppa på vid Botkyrka.
PS. Om nån behöver kan den som vill låna Transponder.DS

Micke

Last edited:

Jag minns inte om jag frågade dig Hoztic, men har du händelsevis en extra vänster motorkåpa att låna ut till KM?

Någon annan som har en vänster motorkåpa (generatorkåpa) till R6-06 att låna ut eller sälja?

Jag blir galen. Jag beställde nya motorkåpor samma eftermiddag som jag åkte i backen, två veckor sedan nu..
Artikelnumnret på kåpan är
2C0-15411-00-00
Motsvarande artikelnummer på R6-08 är
2C0-15411-01-00

Är det någon som vet om det är någon skillnad? Har nyare hojar med identiska artiklar olika artikelnummer? Färgskillnad?
Ritningarna ser lika ut.

Please... :Bugar

Back