LMS KM Uno 10/5!

Alx

Numera tävlingsledare
Gick med
8 Nov 2004
Hoj
Suzuki GSX 400 FWS-83, Barilla RS 250-98, KTM 250 EXC-F-10
10/5 är det dags för LMS KM Uno!

Presic som förra årets sista KM kör vi med sidvagn, ni som missade dom förra året får alltså en ny chans, mycket underhållande att se! :)

Anmäl er nu! Gör det här!

Frågor på detta?

Anmäld som fan! :tummenupp

Nedräkning till VM i KM har börjat!

Åh, förra året var en sån succé för mig. Front row och grejer. Jag ska vara med!

Hinner ni inte få hojen klar eller träna nog så får ni låna flaggor och hjälpa till med flaggningen runt banan.
Funkisanmälningar vill vi alltså också ha asap.

/Stefan

Kanon med KM!!!
Anmäld:tummenupp

Kommer ni att ha satt upp bromskyltar tills dess?
Måste ha hjälp med när jag ska bromsa :-)

Årets viktigaste race kommer närmare för var dag, fler borde anmäla sig snart.
Både förare och funkisar tycker jag det verkar tunt med..

/Stefan

Har ni bara licensgrupp och inte som Hyllinge hade förr ivf?
Fast det var kanske engångslicens de fick lösa.

David gör som Peter Linden gjorde ett år på Karlskoga i SBK när han körde en Kawa, anmälde sig som Eddie Meduza!!

Förlåt, jag förstår inte frågan? Klart vi bara har "licensgrupp" på tävling! :skrämd

Något annat vore idiotiskt!

För att anmäla sig under pseuronym måste man ha licensen utställd i det namnet, så jag tror tyvärr David har lite svårt att få ut licens med annat namn från Svemo.

Förlåt, jag förstår inte frågan? Klart vi bara har "licensgrupp" på tävling! :skrämd

Något annat vore idiotiskt!

För att anmäla sig under pseuronym måste man ha licensen utställd i det namnet, så jag tror tyvärr David har lite svårt att få ut licens med annat namn från Svemo.

Tja fanns för gatåkare i HMS förr. Fast nu är de bara skit!

Sen det med Eddie var mest en ironigrej

Tja fanns för gatåkare i HMS förr. Fast nu är de bara skit!

Sen det med Eddie var mest en ironigrej

När jag tränade med HMS fanns en "gatåkargrupp" men alla som körde där hade licens, det var bara att de hade gathojar som inte uppfyllde SVEMO:s reglementskrav. Några gatåkare var det dock inte tal om... ;)

Back