LMS KM 13:e maj 16-20

Hmm... Teddy blev trea, men körde inte alla varv?! :hihi

Jag är gammal, långsam och en glad skit så det bjuder jag på. Jag tänker japanskt: att bli varvad av Fredde är en ära. Calle Torsell kör nästan lika lite som jag men är ändå två sekunder snabbare per varv, han är snabb och jag är långsam, livet är inte rättvist. Men det spelar ingen roll. Jag fick stå på pallen och flina som en en snorunge och komma hem med pokal och visa upp för barnen som tror att jag vunnit Pistong Cupen (Alla som sett filmen Cars vet vad jag menar). Teamchefen Mattias var nöjd och jag fick se Torkel en halvmeter ovanför sadeln ögonblicket innan han highsidade. Jag övervägde om jag skulle sträcka ut handen och klia honom på skinkan men valde att köra ut på gräset istället. Förresten är det fortfarande dina gamla däck som sitter på, så jag har dig att tacka dessutom.
:)

Edit.
Någon som har bilder från prisutdelningen? Det är mitt ego som frågar, det går bra att skicka PM till mig så vidare befodrar jag dem.

Last edited:
Fast du missade att det finns "Heavy-duty"-520 och race-520? Skiljer ju flera kilo mellan 520-kedjor :tungan

Äh, vafan, ta den skit som håller istället! många kilo lättare än orginalkedjan var den iallafall! :D
Tycker att 1700kr på kedja varje säsong räcker...:yoparty

//håkan

Jag eldade upp kopplingen i starten så det slirade som satan och det är ganska meningslöst att short shifta en 250 vid 10 000 rpm. Annars gick hojen bra så jag är lite nöjd ändå. Kopplingen är inget svårt att fixa heller.

Skönt att höra att det inte var så allvarligt. Lite mysmeck à la Chrille (Folköl och hårdrock) så är det klart.

Någon som har bilder från prisutdelningen? Det är mitt ego som frågar, det går bra att skicka PM till mig så vidare befodrar jag dem.

Grattis din j*vel! :tungan

KM2_small.jpg

Jag hade i alla fall skoj, det var bara en gång jag höll på att göra i byxan:).

Jag tog ett par på 1000 och 125-400 :)

Måste bara hitta ett bra ställe att ladda upp dom på!

När kommer bilderna från de "riktiga" fotograferna?

Lagt upp några bilder i Bildforumet nu :)

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...