Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ska köra en bandag på torsdagen så jag tänkte campa i depån mellan tis-tor och köra lite sightsing i stan är det nått problem ?
Låses toaletter och duschar på kvällen ?
Jag har anmält mig nu men vet ej än om jag kommer hinna dit i tid, kan anmälan stå kvar och man pröjsar på plats i så fall?
/ David
Just nu ser det lite tunt ut på funkissidan, så var berädda att ta med en "egen" funkis så att ni får köra. De får naturligtvis en biobiljett eller gatåkningsbiljett och en kvällsträning med bara funkisar på LMS.
Jag har anmält mig nu men vet ej än om jag kommer hinna dit i tid, kan anmälan stå kvar och man pröjsar på plats i så fall?
/ David
Gör som jag och förlika dig med tanken att någon alltid måste komma sist.Men va fan. Kan inga slöa långsamma jävlar anmäla sig. Målsättning näst sist verkar det bli i år igen. Men varvad ska jag fan inte bli![]()
Härligt....![]()
ZX-10R CUP i 1000cc![]()
Ska bli kul att bli varvad av Fredde!![]()
Det ska du ju klara - det är ju bara tolv varv.Mål nr 1 kommer vara att absolut INTE bli varvad av Fredde!
det är just nu 4st ZX10 och 4st R1r, av totalt 8:a ... kanske dyker det upp nån kawa till, ska bli skoj o se vilket märke som tar flest poäng
Notera att i 600 har vi även en Ockelbo med![]()
Som en bomb slår beskedet ner!
Otto har hinkat i en ny motor i sin gamla rishög till hoj och är nu anmäld till KM!
Beroende på hur många skruvar han glömt att dra åt så kan det sluta precis hur bra eller dåligt som helst!
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|