LMS KM 13:e maj 16-20

Ska köra en bandag på torsdagen så jag tänkte campa i depån mellan tis-tor och köra lite sightsing i stan är det nått problem ?
Låses toaletter och duschar på kvällen ?

Ska köra en bandag på torsdagen så jag tänkte campa i depån mellan tis-tor och köra lite sightsing i stan är det nått problem ?
Låses toaletter och duschar på kvällen ?

vetifan hur roligt dom tycker det är...
tyvärr kommer du nog bli utkastad eftersom de måste kunna låsa grinden på nätterna.... och den får inte va låst om det är folk kvar...

ring kansliet o kolla

//håkan

Jag har anmält mig nu men vet ej än om jag kommer hinna dit i tid, kan anmälan stå kvar och man pröjsar på plats i så fall?

/ David

Just nu ser det lite tunt ut på funkissidan, så var berädda att ta med en "egen" funkis så att ni får köra. De får naturligtvis en biobiljett eller gatåkningsbiljett och en kvällsträning med bara funkisar på LMS.

Jag har lyckats ragga med en till funkis som åker med mig. :tummenupp

Rubriken kanske bör ändras så att ingen tror att det är 17 utan 16 som gäller!

Men va fan. Kan inga slöa långsamma jävlar anmäla sig. Målsättning näst sist verkar det bli i år igen. Men varvad ska jag fan inte bli :)

Men va fan. Kan inga slöa långsamma jävlar anmäla sig. Målsättning näst sist verkar det bli i år igen. Men varvad ska jag fan inte bli :)
Gör som jag och förlika dig med tanken att någon alltid måste komma sist. :pannkyss
Även i MotoGP.
Ska bli kul att bli varvad av Fredde! :yoparty

Som en bomb slår beskedet ner!
Otto har hinkat i en ny motor i sin gamla rishög till hoj och är nu anmäld till KM!

Beroende på hur många skruvar han glömt att dra åt så kan det sluta precis hur bra eller dåligt som helst!

Som en bomb slår beskedet ner!
Otto har hinkat i en ny motor i sin gamla rishög till hoj och är nu anmäld till KM!

Beroende på hur många skruvar han glömt att dra åt så kan det sluta precis hur bra eller dåligt som helst!

NÄHE! Grattis :tummenupp

Nyheter
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...