LMS KM 13:e maj 16-20

Som en bomb slår beskedet ner!
Otto har hinkat i en ny motor i sin gamla rishög till hoj och är nu anmäld till KM!

Beroende på hur många skruvar han glömt att dra åt så kan det sluta precis hur bra eller dåligt som helst!

jävla fan och nått jävla regn ser jag inte heller :mad: Här trodde man att man skulle få slå nån jävel men ne, den här piss dagen blir bar sämmre och sämmre :huvet

björn

Då är det snart dags att åka ut till bananen då...
börja fixa o dona så det blir tävling ikväll! :D

nåt jävla REGN blire inte Björn! ahhahahaa

//håkan

nåt jävla REGN blire inte Björn! ahhahahaa

//håkan

ne och hojen är skitig, bussen läcker i servon, regndäcken är inte på fälg, jag är hungrig, torparn är en nagel ögat, jag mår illa redan nu, otto-bäver har hittat en motor, men värst är att jag känner mig så jäffla långsam :huvet
Jag ska börja med bowling, hur jäkla svårt kan det vara att kasta ett klot några meter :rolleyes:

björn

ne och hojen är skitig, bussen läcker i servon, regndäcken är inte på fälg, jag är hungrig, torparn är en nagel ögat, jag mår illa redan nu, otto-bäver har hittat en motor, men värst är att jag känner mig så jäffla långsam :huvet
Jag ska börja med bowling, hur jäkla svårt kan det vara att kasta ett klot några meter :rolleyes:

björn

men lilla bubben då... vem vet hur länge min nya feta motor kommer hålla? Den kanske trillar av under kvalet!

nja.. kommer nog bli svårt för dig att lyckas med då jag kommer få skruva på skiten fram till start.. orkade inte riktigt göra klart allt igår..

ett ljus i mörkret då, hojta till om du ska ha hjälp, jag är en fena på att skruva i depån :tummenupp Nu bär det nog snart av mot banan blir ju galen av att gå omkring här :D

björn

Uppochnervända världen. 250 är snabbare än 600, 600 är snabbare än 1000. Strongt kört Watz! :tummenupp

Härlig eftermiddag för övrigt! :)

Kul tävling! :tummenupp Hade dock stora problem med fjädringen och hojen flög omkring lite som den ville kändes det som... Fick till ett schysst ställ i Esset vid 600 starten, undra om nån såg det :rolleyes:

Kul tävling! :tummenupp Hade dock stora problem med fjädringen och hojen flög omkring lite som den ville kändes det som... Fick till ett schysst ställ i Esset vid 600 starten, undra om nån såg det :rolleyes:
Jodå, såg hyfsat svettigt ut.:skrämd

Verkade inte långt ifrån att bli både dyrt och ont.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT