Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ny bluffprodukt, säger att hon ringer från nix som har har starat en ny tjänst för företag, "Filtrera - telefilter".![]()
Har ringt och kollat med NIX
www.nix.nu
Och dom vänder sej enbart till privatpersoner.
Telefonnumret hon uppger fungerar inte, och finns inte varken hos Eniro eller hitta![]()
Jag blir så trött![]()
Men jag spelade in samtalet![]()
http://www.youtube.com/watch?v=lGUb9bonsW8
Annars så kan du försöka sälja något tillbax till dom (tel.försäljarna) tex gamla bakdäck o sånt, kan bli rätt skoj!
Det gjorde jag en gång. Vände på steken och började fråga hur deras datorpark såg ut, vilka program de använde, om de var intresserade av administrativa tjänster eller till och med en översyn för att se ifall de kunde sänka sina kostnader genom att använda open source på de ställen det gick. Tog helt över samtalet och gick på i bästa försäljarstil.
Efter att jag babblat på i tio minuter sade telefonförsäljaren att det här inte gick riktigt som han tänkt sig och de var nog inte intresserade av att köpa mina tjänster. Sade att det var ju synd, för mitt företag erbjöd kvalitet till bra priser och han hade mitt nummer ifall de ändrade sig, önskade honom en fortsatt trevlig dag och lade på.
Fungerade hur bra som helst.![]()
Du skulle skickat ett färdigt avtal och en fet faktura ändå, det är ju så en del gör nu för tiden.
Efter att jag babblat på i tio minuter sade telefonförsäljaren att det här inte gick riktigt som han tänkt sig och de var nog inte intresserade av att köpa mina tjänster. Sade att det var ju synd, för mitt företag erbjöd kvalitet till bra priser och han hade mitt nummer ifall de ändrade sig, önskade honom en fortsatt trevlig dag och lade på.
Fungerade hur bra som helst.![]()
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing